• Emmalinnea

Passar jag i detta?!

Jag köpte min klänning,skor å underkläder för ett tag sedan men nu så känns allt fel..  
    Nu är det bara 2 månader kvar till bröllopet och jag börjar känna mig riktigt stressad...
    Vi ska vara i en trädgård och gifta oss och jag har valt släp på min klänning dessutom... funkar det ens??
    Blä jag blir så ledsen...

• Svar på tråden Passar jag i detta?!
  • Emmalinnea

någon som har någon åsikt om helheten med smink,hår,skor å klänning...?

• karamell

Hmm vad konstigt, skorna i sista länken där det står white ut ser ut att vara ivory på bilden, och tvärtom!
    Konstigt, jag köpte mina i Miami för bara 200kr , de har 10cm klack och lite större rosett. Så sjukt nöjd! 

• confuzed86

Jag tror helheten kommer bli jätte fint!

• Emmalinnea
    confuzed86 skrev 2013-04-07 22:13:13 följande:
    Jag tror helheten kommer bli jätte fint!
    jag är så himla nojjig nu... blä för bröllopsnerver..

beställde de vita skorna nu å ska pröva om det passar till klänningen.. 
  • MiaMiniMe

Allting ser bra ut! Tycker inte du behöver oroa dig! Du kommer vara en väldigt vacker brud, klänning sminkning hår och allt annat! En tanke bara på att ni ska befinna er i en trädgård, kommer du att gå på gräs eller något annat? Smala höga klackar har en förmåga att kasa ner i gräset ;)

• Emmalinnea
    MiaMiniMe skrev 2013-04-07 22:49:15 följande:
    Allting ser bra ut! Tycker inte du behöver oroa dig! Du kommer vara en väldigt vacker brud, klänning sminkning hår och allt annat! En tanke bara på att ni ska befinna er i en trädgård, kommer du att gå på gräs eller något annat? Smala höga klackar har en förmåga att kasa ner i gräset ;)
    Tack! Har köpt "klacksparare" inte så snygga men det syns inte under klänningen
  • Emmalinnea

Såg nu på orderbekräftelesen av skorna att det även där står ivory så jag hoppas hoppas hoppas att det blir bra!

• karamell

Håller tummarna för dig! Jag har också börjat få lite nerver, kan inte bestämma mig om frisyren och är nojig att helheten inte kommer bli bra typ..aaaaaaah

• CharlieochAlex

Emmalinnea - suuuuuperfint ju! Gillar alltsammans! Fräsch sminkning, not too much liksom, och klänningen satt ju super! Har du skorna på dig när du står i känningen? Allt blir bättre med ett par heels nämligen ;) Men tycker det var jättefint! Det är naturligt med nerver just innan, man vill ju att allt ska vara perfect då man bara får uppleva sin bröllopsdag en gång. Stort lycka till!

Svar på tråden Passar jag i detta?!