• Emmalinnea

Passar jag i detta?!

Jag köpte min klänning,skor å underkläder för ett tag sedan men nu så känns allt fel..  
    Nu är det bara 2 månader kvar till bröllopet och jag börjar känna mig riktigt stressad...
    Vi ska vara i en trädgård och gifta oss och jag har valt släp på min klänning dessutom... funkar det ens??
    Blä jag blir så ledsen...

• Svar på tråden Passar jag i detta?!
  • Emmalinnea
    Skor - Badgley Mischka: Gayla | Innersidan av skonSkor - Badgley Mischka: Goodie | Parbild
    hittar så fina skor vet inte alls vad jag ska välja...
  • Emmalinnea
    confuzed86 skrev 2013-04-07 20:05:42 följande:
    Hur höga är dem?
    8 cm
  • MissLinoubli

Dom blå skorna har jag köpt till min klänning. Love, love. :D Förresten tycker jag klänningen är jätte fin. :)

• Emmalinnea
    MissLinoubli skrev 2013-04-07 20:31:09 följande:
    Dom blå skorna har jag köpt till min klänning. Love, love. :D Förresten tycker jag klänningen är jätte fin. :)
    dom blåa är amazing! fast jag vet inte om dom passar i färg till just min klänning... 
  • Tiotiotio

Du är superfin! Vi kommer att hålla allt i trädgården, och jag har släp på min klänning så. Det kommer att gå toppen! Din klänning passade dig helt fantastiskt! Go for it! :)Solig

• Emmalinnea

tänkte såndan här frisyr fast liter ruffsigare och med några inbakde flätor och kanske en ros i håret ibak.
    tar nog inget halsband till klänningen tyckte det belv lite för prinsessigt för mig... 
  • Emmalinnea

och någon av dessa sminknigarna, de två första är samma det är lite brun-guldigt och den sista är med lite lila och bruna nyanser i... tycker någon att allt detta går ihop på nått sätt?

• karamell
    Emmalinnea skrev 2013-04-07 19:49:37 följande:
    Skor - Perfect: Victoria | Yttersidan av skonJag älskar dessa skorna också... men dom har för låg klack vill ha 10 minst..
    Typ exakt så ser mina bröllopsskor ut =) Sjukt läckra
  • Emmalinnea
    karamell skrev 2013-04-07 21:14:10 följande:
    Typ exakt så ser mina bröllopsskor ut =) Sjukt läckra
    ja dom är så fina jag hittade dem i 10,5 cm klack nu... fast det står i vitt i beskrivningen men i länken färgen ivory..
     http://www.brandos.se/perfect/victoria-ivory-satin/a66742
    vilken färg är det egentligen.... hmm
  • confuzed86

Var har du hittat de som är 8cm? Typ den höjden jag vill ha :)

Svar på tråden Passar jag i detta?!