• Emmalinnea

Passar jag i detta?!

Jag köpte min klänning,skor å underkläder för ett tag sedan men nu så känns allt fel..  
    Nu är det bara 2 månader kvar till bröllopet och jag börjar känna mig riktigt stressad...
    Vi ska vara i en trädgård och gifta oss och jag har valt släp på min klänning dessutom... funkar det ens??
    Blä jag blir så ledsen...

• Svar på tråden Passar jag i detta?!
  • confuzed86

klänningen är jätte fin på dig!!! och skorna var skit snygga! var har du fått tag i dem om jag får fråga? ;)

Kan förstå dig med släp och trädgård.. det kan ju funka men du kasnke får vara beredd på lite gräsfläckar :/ (om du inte tar bort släpet vill säga

• Emmalinnea
    confuzed86 skrev 2013-04-07 19:13:27 följande:
    klänningen är jätte fin på dig!!! och skorna var skit snygga! var har du fått tag i dem om jag får fråga? ;)

Kan förstå dig med släp och trädgård.. det kan ju funka men du kasnke får vara beredd på lite gräsfläckar :/ (om du inte tar bort släpet vill säga
    köpte skorna på deichmann men jag börjar ändra mig och vill ha vita istället nu... tycket inte alls det passatde ihop idag när jag provade..
  • SofiaMagdalena

Du är verkligen jättefin! Tror att det är mest nerverna som spökar!

Kanske ett par platta skor passar bättre till gräsmattan, man sjunker lätt ner och fastnar när man har klackskor. Fäst en liten ögla nertill på klänningen så du kan hålla upp släpet om det är blött i gräset.  

• Emmalinnea
    SofiaMagdalena skrev 2013-04-07 19:20:18 följande:
    Du är verkligen jättefin! Tror att det är mest nerverna som spökar!

Kanske ett par platta skor passar bättre till gräsmattan, man sjunker lätt ner och fastnar när man har klackskor. Fäst en liten ögla nertill på klänningen så du kan hålla upp släpet om det är blött i gräset.  
    har köpt "klacksparare" till mina skor så dom kan gå i gräs utan att sjunka tänkte att det syns ju inte ändå med så lång klänning.. ser det inte konstgt ut om jag håller upp klänningen när jag går fram till vigseln? 
    Jo det kanske är nerverna... jössös jag känner mig helt vilsen vill nästan ställa in alltihop, det är så mycket som känns fel... 
  • karamell

Jag tycker du är jättefin i din klänning!!! Den sitter perfekt på dig, och skorna är jättefina!
    Ja varför inte släp i trädgård? Det är jättefint med släp, och du kommer bara kunna vara brud i 1 dag, så det är viktigt att du känner dig superfin!

Jag skulle kunna tro att dina "sista minuten panik" beror på bröllopsnerver... =) 

Du kommer bli jättefin, det kommer bli snyggt med ev. smycken, hårfix, smink & bukett =) 

• SofiaMagdalena
    Emmalinnea skrev 2013-04-07 19:23:46 följande:
    har köpt "klacksparare" till mina skor så dom kan gå i gräs utan att sjunka tänkte att det syns ju inte ändå med så lång klänning.. ser det inte konstgt ut om jag håller upp klänningen när jag går fram till vigseln? 
    Jo det kanske är nerverna... jössös jag känner mig helt vilsen vill nästan ställa in alltihop, det är så mycket som känns fel... 
    Du kan gå fram med släpet ner och sedan om du känner för det hålla upp det efter cermonin. Om ni har möljighet kanske en matta av något slag kan läggas ut på marken för att skydda klänningen lite. Då får ni även en markerad gång. Typ trasmattor eller så.

Bra med skorna där! Dom är himla fina!  
  • confuzed86

Jag tycker skorna skulle vara riktigt snygga till. Allt behöver ej vara vitt. Skorna syns knappt under lång klänning. Jag funderar på ngt liknande dina eller rosa :)

• Emmalinnea
    Skor - Perfect: Victoria | Yttersidan av skonJag älskar dessa skorna också... men dom har för låg klack vill ha 10 minst..
  • PimPim83

Jag tycker att du är jättefin i klänningen och att du absolut kan ha den på ett trädgårdsbröllop. Om det är släpet som gör dig fundersam så skulle jag kolla med en sömmerska vad det skulle kosta att ta bort det.

Svar på tråden Passar jag i detta?!