Vad ska ert "något blått" vara?
Vad ska ert "något blått" vara? =)
Vad ska ert "något blått" vara? =)
Jag ska ha strumpeband i vitt med blått i. Däremot har jag inget lånat!
Hur gör ni andra?
Nu är det också på mode att ha färgade skor, så kanske blå skor?
Vi skojade med att min mammas sambo är allt om vi bara lånade honom; Gammal, blå (Folkpartist)med ny kostym.
Min klänning är blå hela den annars....
Skor, örhängen eller något som inte syns.
Men jag älskar blått så det kommer nog vara något som syns.
Min fästman ska förmodligen ha blå kostym dock, och jag vill inte ha matchy-matchy, Hate it! Så det får bli olika snygga och smakfulla nyanser av blått i så fall. Får se....
Är det någon annan som är Dr Who fan? Det är ju en extrem referens till serien i alla fall, det där med "something old, something new, something borrowed and something blue" så det enda jag behöver egentligen är ju en miniatyr-Tardis i min bukett eller liknande! Hihi!
Finns det fler rader till den lilla versen förresten? Har läst fler vid något illfälle men kommer inte ihåg...
Hittade denna!
Something old, something new,
Something borrowed, something blue,
And a silver sixpence in her shoe.
Någon som ska ha en peng i skon? Det betyder ju tur i många kulturer.
Min mamma broderade datumet i blått på sina trosor, samma sak gjorde min syster. Jag har nog tänkt följa "familjetraditionen" men som den hängivna nörd jag är kommer jag nog inte kunna motstå åtmistone en liten Tardis någonstans.
Jag kommer att ha den här hårkammen.
Åh hjälp! Det har jag inte tänkt på!
Jag ska ha ett gammalt strasshalsband som mormor haft... Det kan nästan tolkas som både lånat och gammalt.. Klänningen är ny... Men blått?! Vad i hela världen ska jag hitta på då? Jag är inte typen sm har strumpeband precis.. Och trosor vet jag inte vad jag ska ha än...