• btb2013

Beställt från MillyBridal men ingen klänning

Nu är de snart 2 månader sen jag beställde ifrån Milly Bridal och pengarna har dom fått in men har inte fått någon klänning. De står under orderstatus att den är "pending" och jag har mailat dom flera gånger om hur det går men får inget svar.

Ska jag börja leta efter en ny klänning? Eller hur länge har ni fått vänta på eran? Blev ni nöjda sen?

SNÄLLA behöver svar är jätte nervös över detta.

• Svar på tråden Beställt från MillyBridal men ingen klänning
  • daniiel

Jag har alltid fått svar, men jag tror dom är snabbare och bättre på att svara före man lagt en beställning. Potentiella kunder är ju viktigare att svara än dom som redan har beställt. Tråkigt dock att dom inte svarar.

Jag ser inte heller att dom har någon chat på sidan, den kanske bara syns när det är någon online. Jag vet inte. Har du facebook? Pröva kontakta dom där isåfall.

• btb2013

Nu har jag testat det med. Hoppas de svarar där :)

• btb2013

Nu har jag fått svar :)

Klänningen hade försvunnit under shippingen men dom skulle sy upp en ny åt mig inom en vecka, eller så fick ajg hela beloppet tillbaka. Men sa att dom gärna få sy en ny. Vilket dom skulle göra utan kostnad :)

• daniiel

Ojoj, vad spännande.. och vilken tur att det inte var panik med klänningen för dig! Man kan ju inte låta bli att undra om det är sant eller om dom hade glömt din beställning :P Nåja. Hoppas att dom fixar en fin klänning nu och att den kommer fram :)

• mammamartini

Jag sitter i PRECIS samma båt. Beställde klänningen i början av februari och inte hört något från dem alls trots flera mail. Men pengarna har såklart dragits..

Hur fick du tag på dem? på vilken adress?

btb2013 skrev 2013-04-03 20:35:30 följande:

Nu har jag fått svar :)

Klänningen hade försvunnit under shippingen men dom skulle sy upp en ny åt mig inom en vecka, eller så fick ajg hela beloppet tillbaka. Men sa att dom gärna få sy en ny. Vilket dom skulle göra utan kostnad :)

• btb2013

via help centret, den mailsidan som kommer upp där. De tog typ en månad från första mailet innan dom svarade. men vet inte hur många mail jag har skickat. men stå på dig!!!!!!!!

• btb2013

Klänningen skulle vara färdig i måndags, men nu svarar dom inte igen.... Hoppas att den kommer i alla fall.

• frökenolson

Jag har fått min klänning denna veckan, det tog 36 dagar tror jag istället för 17, jättefin klänning men den var något liten så jag får träna hårt fram till bröllopet =) kontakten har varit dålig och de har ej svarat på mail, tillsut skrev jag via hemsidan på ask a question or inquairis eller nåt, då svarade dom på ett par dagar!!

Hoppas ni får era klänningar snart tjejer!!

• daniiel
    btb2013 skrev 2013-04-11 16:47:25 följande:
    Klänningen skulle vara färdig i måndags, men nu svarar dom inte igen.... Hoppas att den kommer i alla fall.
    Jag håller verkligen tummarna!
  • minichristina

Jag fick vänta i fyra månader på min klänning från Landy och hade också problem med att de sket i att svara. Fick den till slut igår.

• Alvstina
    minichristina skrev 2013-04-11 22:28:14 följande:
    Jag fick vänta i fyra månader på min klänning från Landy och hade också problem med att de sket i att svara. Fick den till slut igår.
    Kan du inte visa hur den blev tillslut. Har följt dina våndor i kinaklänningstrådet..
  • daniiel
    minichristina skrev 2013-04-11 22:28:14 följande:
    Alvstina skrev 2013-04-11 22:32:12 följande:
    Kan du inte visa hur den blev tillslut. Har följt dina våndor i kinaklänningstrådet..
    Ja jag är också extremt nyfiken på resultatet!
  • btb2013

Nu fick jag mail om attjag kunde spåra klänningen, det stod att den var i göteborg. Men blir fundersam på om dom hade glömt mig för att förut stod de pending på klänningen när dom sa att den var borta i frakten, nu stod de att den var deliverd. Men nu borde den komma fram iaf.

• lillapia

Oj jag blir nervös nu när jag läst detta för jag har precis beställt en klänningen idag hos millybridal, suckar...

• Emmafia

Hej!

Vill bara säga att jag har beställt en klänning från Milly och fick den efter 3 veckor! Jätte nöjd! 

• lillapia
    Emmafia skrev 2013-04-18 16:34:20 följande:
    Hej!

Vill bara säga att jag har beställt en klänning från Milly och fick den efter 3 veckor! Jätte nöjd! 
    Å hoppas att jag har lika tur som du =). 
  • lillapia

Yes idag fick jag kontakt mail från millybridal =). Känns lugnt nu trots jag beställde igår, hoppas på bra kontakt i fortsättningen =). 

• mammamartini

De på milly har ju problem.

Beställde klänning i februari, fick ingen orderbekräftelse eller något men pengarna drogs direkt. På hemsidan unden "min order" stod det endast payment accepted som status. Så jag mailade dem och mailade och mailade på alla adresser som fanns. Den här "live chat" som de har har aldrig funkat.

Endast vid de tillfällen jag hotat med att anmäla dem så svarar dem på mail. för ca 20 dagar sen fick jag svar om att klänningen tar längre tid för att den var komplicerad och jag svarade ok men NÄR kommer den? Inget svar trots 3 mail från mig. Igår kväll mailade jag igen och hotade med att anmäla varpå de svarar idag att klänningen kommit bort under "shipping" . De undrade om jag ville ha pengar tillbaka eller om de skulle sy en ny klänning som jag kunde få om 15 dagar. Driver dessa idioter med mig? skulle jag lita på att de skulle hinna nu när de tagit dem 2 månader för att svara på mail?

Aldrig aldrig aldrig Milly!

Svar på tråden Beställt från MillyBridal men ingen klänning