• btb2013

Beställt från MillyBridal men ingen klänning

Nu är de snart 2 månader sen jag beställde ifrån Milly Bridal och pengarna har dom fått in men har inte fått någon klänning. De står under orderstatus att den är "pending" och jag har mailat dom flera gånger om hur det går men får inget svar.

Ska jag börja leta efter en ny klänning? Eller hur länge har ni fått vänta på eran? Blev ni nöjda sen?

SNÄLLA behöver svar är jätte nervös över detta.

• Svar på tråden Beställt från MillyBridal men ingen klänning
  • suss18

Oj- sitter i samma situation men bara väntar två veckor... Dock va Max tiden på leveransen 17 dagar... Har lite panik då jag gifter mig om 3 veckor...

• btb2013

Jag gifter mig inte förrän i Juli så de är ingen panik så, men de är surt och betala pengar på sin drömklänning och så inte få den. Har inte hittat ngn likadan ngn annanstans. Hur ser din ut ?

• daniiel

Det finns dom som fått vänta upp till 6 månader på klänningar från Milly (om det är www.millybridal.com ni pratar om), men det vanligaste är kring 2 månader. Precis som från Landy. Det är klart att man blir lite nervig när man inte får svar på mejlen man skickar, men jag tror man blir lite lågprioritet när man redan har lagt en beställning. Det är ju inte bara från Sverige som dom får beställningar och nu är det högsäsong dessutom.

• btb2013

Jo de är ju just det med mailen. Ja de är den sidan. Hade dom bara svarat så man vet. Satte ett datum i maj så jag skulle hinna göra ändringar på den om de behövs.

• daniiel

Jag har då aldrig hört talas om någon som inte fått sin klänning från dom, men jag har som sagt hört talas om förseningar.

Har du någon annan mejladress, så kan du pröva skicka ett mejl från den och se om dom svarar öht.

• btb2013

Ja de har jag ju, de ska jag testa! Tack för tipset :)

• btb2013

Fortfarande inget svar, skickade mail inatt igen, för dom ligger ju typ åtta timmar framför, men inget svar på något mail. Brukar dom svara på mail? De står även att man ska kunna prata med dom i en live chat, men hittar inte den. Någon som vet vart man hittar chatten?

Svar på tråden Beställt från MillyBridal men ingen klänning