• Redaktör Kristin

SMYCKESREGN 14/2 Tävla med din bästa kärleksbild – vinn exklusiv guldring

Dags för fjärde tävlingen i Bröllopstorgets smyckesregn.

Ett fotografi med kärlek
    Ladda upp ett fotografi som andas kärlek. En bild under temat kärlek helt enkelt!

Bästa bilden vinner en exklusiv ring från Flemming Uziel. Ringen är i 18k guld och har tre briljanter. (Värde 7700 kr).

Vinnaren utses av en jury från Bröllopstorget. Tävlingen startar tisdagen 14/2 och vinnaren presenteras dagen efter i denna tråd. (Tråden kommer att öppnas den 14/2 klockan 09.00.) Tänk på att du måste ha rättigheter till bilden. Eventuell vinstskatt betalas av vinnaren.

Lycka till!

• Svar på tråden SMYCKESREGN 14/2 Tävla med din bästa kärleksbild – vinn exklusiv guldring
  • kriben

Min son och hans gosebläckfisk = KÄRLEK <3<3<3

• daniiel
    Det här är kärlek för mig - min familj!

Min make, som stått vid min sida i vått och torrt, som alltid finns där och hjälper, stöttar och peppar mig. Som gör allt och lite till för sin familj. Min dotter, vår älskade dotter, som har fyllt hela 6år. Det har funnits dagar, tyvärr ganska många, då vi ibland tvivlat på om vi någonsin ska få se henne växa upp och det är den värsta känslan i världen. Hon är dock en kämpe med livsvilja och glädje som smittar av sig till alla hon möter. Hon är min hjälte. Sist, och faktiskt minst, vår underbara hund Stella som är pricken över i:et i vår familj. Hon skänker oss så mycket glädje och svetsar ihop oss ännu mer.
  • Tooie
    HubbaBubba skrev 2013-02-14 15:02:26 följande:
    Mina 2 barn! Hjärta

hihi så söta!!
  • Millisch

Min bästa vän gifte sig i sommras och i sommar är det vår tur.

Att se deras bröllopsbild gör att jag varje dag längtar ännu mer till vår dag.

• stormhelen

Här kommer en bild som jag ritat.

Hade en insperationsbild som jag hitade på nätet och som jag hade som en "mall."

Bilden ritade jag i min dåvarande almenacka, för att göra den lite mer personlig, något jag gör varje år med ett nytt tema. =)

Ritade den helt i bläck, med en vanlig svart bläckpenna.

Tycker den talar sitt tydliga språk. Alla älskar, även monster.

• MH2014

Puss Pappa!

Lillebror en månad gammal sover gott och tryggt i pappans famn

• sophiebus

detta är en bild på min blivande man & mig.
    jag bara total älskar denna bild å vi andas våran kärlek tillsammans i med & motgågn.
    trots en slingrig väg med stora stenar & släktingar med allt för mycket fördommar, har jag hållt fast vid den bästa <3 

Svar på tråden SMYCKESREGN 14/2 Tävla med din bästa kärleksbild – vinn exklusiv guldring