• Redaktör Kristin

SMYCKESREGN 14/2 Tävla med din bästa kärleksbild – vinn exklusiv guldring

Dags för fjärde tävlingen i Bröllopstorgets smyckesregn.

Ett fotografi med kärlek
    Ladda upp ett fotografi som andas kärlek. En bild under temat kärlek helt enkelt!

Bästa bilden vinner en exklusiv ring från Flemming Uziel. Ringen är i 18k guld och har tre briljanter. (Värde 7700 kr).

Vinnaren utses av en jury från Bröllopstorget. Tävlingen startar tisdagen 14/2 och vinnaren presenteras dagen efter i denna tråd. (Tråden kommer att öppnas den 14/2 klockan 09.00.) Tänk på att du måste ha rättigheter till bilden. Eventuell vinstskatt betalas av vinnaren.

Lycka till!

• Svar på tråden SMYCKESREGN 14/2 Tävla med din bästa kärleksbild – vinn exklusiv guldring
  • sophiebus

en mors kärlek till ett nytt liv

• FrökenMäkelä

Inte den finaste bilden men de två jag älskar mest på denna jord. Trotts en dag fylld av syskonbråk så värmde det mamma hjärtat något enormt när man hittar dem så här när de gått och lagt sig för natten.

Stora syster och lillebror. Att titta på vilken bild som helst av dem är kärlek för mig/oss.

• sansun
    sophiebus skrev 2013-02-14 18:41:52 följande:
    detta är en bild på min blivande man & mig.
    jag bara total älskar denna bild å vi andas våran kärlek tillsammans i med & motgågn.
    trots en slingrig väg med stora stenar & släktingar med allt för mycket fördommar, har jag hållt fast vid den bästa <3 

Viken vacker bild! Bra att ni trotsar fördomar, dom är enligt mig till för att man ska göra det All lycka till er!
  • anicay

Ren och skär lycka, från första dagen till resten av livet. I sommar blir vi två ett! :)
  • sansun

Kärleken mellan två syskon, där den äldsta ännu bara är drygt ett år. Så små men så förstående
  • Mustikka

Mitt hjärta som låg hemma med bihålsinflamation har suttit och ritat denna bild medans jag var på jobb idag. Kunde inte bli mer lycklig och överasskad när jag kom hem. Bilden på oss är den första bilden som par och togs spontant av en vän. Med i bilden finns ALLT jag älskar, mina två katter, alla mina favorit blommor och djuren som får mig på det gladaste humöret. Dessutom kallar han mig för Älskoling <3 Detta är kärlek i överflöd. Har världens bästa fästman pch längtar tills vi blir man och fru Hjärta

• Alvstina

För att vi kan vara oss själva med varandra.
  • HelenaFredrik

Ren kärlek för mig visas genom de saker man kan tänkas göra för sin partner.

Som att fälla ner toalocket till exempel ;0)

• sophiebus
    sansun skrev 2013-02-14 19:35:30 följande:
    Viken vacker bild! Bra att ni trotsar fördomar, dom är enligt mig till för att man ska göra det All lycka till er!
    tack så mycket...
    ja det är tur att jag alltid har heft en stark ryggrad efter dessa år av krig ;)
    men det som inte dödar det härdar.

Svar på tråden SMYCKESREGN 14/2 Tävla med din bästa kärleksbild – vinn exklusiv guldring