• Burre

Jag har valt fel!!

Åh jag är så ledsen... Jag tycker verkligen om min klänning, men jag tycker inte att midjan kommer fram på rätt sätt, sen så skulle jag nog vilja ha spets över axlarna.. Lace sleeve dress! Var helt säker på att jag valt rätt klänning, men osäkerheten har smugits sig på och jag börjar få panik!! Bröllopet sker 15/6 o jag kommer inte känna mig fin! Hittar ingen på nätet som jag gillar riktigt och kikar febrilt på de flesta Kina-sidor åhhhhh!! Ville bara skriva av mig!

• Svar på tråden Jag har valt fel!!
  • emzerus83

Jag tycker att din nuvarande klänning är hur fin som helst o jag tycker att den sitter jättebra på dig!!! Tänkte som någon mer skrev ovan om du köper nå skärp o har i midjan för att markera ännu mer o sen skaffar en spetsbolero tex. Skylle det kunna vara något?

Fast som man ser på bilderna i ditt galleri så tycker jag du får en fint markerad midja redan :)

Men det är ju du som ska vara nöjd o känna dig fin och det bästa kanske är att åka till en butik o prova klänningar som är mer som klänningarna i länkarna. För att ens se om du trivs i dom...?! Om du känner att de känns mer som du vill ha så är det kanske värt att beställa en ny. För det är ju såklart inge roligt om du på själva dagen inte känner dig fin o bekväm o så!

Lycka till!

• Burre

Tack vad snälla o söta ni är! Ska nog prova i butik innan jag skickar efter, samt gå till en sömmerska för att se om det går att kanske lägga till band och lägga in midjan :) kraaam

• Burre

Hi girls! Har efter många mail med landybridal beställt en klänning därifrån! Jag håller verkligen tummarna :) det är en korsning mellan de två på bilderna ;)

• FruForsmark
    Burre skrev 2013-02-13 16:41:56 följande:
    Hi girls! Har efter många mail med landybridal beställt en klänning därifrån! Jag håller verkligen tummarna :) det är en korsning mellan de två på bilderna ;)
    Spännande! Du får visa en bild när du får den :)
  • Burre

Ja, såg förresten att det inte alls var en av dom, www.dressthat.com/luxury-column-beatu-straps-thigh-high-slit-lace-wedding-dress-wd-3041.html
    det är denna klänning fast inte så tight över rumpan och att det är spets över hela klänningen! Är väääldigt förväntansfull :) klart jag slänger upp en bild :)
    förresten fruforsmark skulle jag kunna få se lite mer bilder från eran dukning ? Vi har ju samma tema som ni! Kraaaam

• daniiel

Så du beställde en klänning till? Jag hoppas verkligen att du kommer känna dig mer nöjd med den :) Vad blev det för klänning? Jag tror nog att Landy kommer göra ett bra jobb :)

• Burre

Daniiel - hoppas de med! Men blev lite nervös när det stod att någon gou min zhang ville ha betalt i paypal, det står liksom inte landybridal... Ska de vara så? De blev klänningen i mitt inlägg ovan fast utan slits och inte så tight över rumpan , lite små fix bara :)

• daniiel

Jamen nu ser jag ju klänningen, missade att du hade lagt in en länk. Den ser ju jättefin ut :) Håller tummarna för att den blir bra!

Och gällande paypal, så ja, när jag betalade med paypal till tex Dino, så har det också stått något liknande. Allt funkade dock bra :) Jag har dock inte köpt något från landy, så vet inte exakt hur det är där.

• FruForsmark
    Burre skrev 2013-02-13 16:54:19 följande:
    Ja, såg förresten att det inte alls var en av dom, www.dressthat.com/luxury-column-beatu-straps-...
    det är denna klänning fast inte så tight över rumpan och att det är spets över hela klänningen! Är väääldigt förväntansfull :) klart jag slänger upp en bild :)
    förresten fruforsmark skulle jag kunna få se lite mer bilder från eran dukning ? Vi har ju samma tema som ni! Kraaaam
    Ser riktigt snygg ut :) Smickrande och jag gillar spetsen. Tror inte jag har så mycket mer bilder på själva dukningen förutom när gästerna äter, men kan bifoga dem i större format här. Vi hade servering av för och varmrätt så inga tallrikar på borden här, men servetterna tycker jag personalen fick till bra, ser ut som liggande hjärtan :) efterrätten var buffe + tårta och det är gömt bakom skärmväggarna eftersom det var en surprice :). Placeringskorten var fästa på glasen med träklädnypor där jag fäste syntetiska björkblad. Festhäften hade vi, annars så var det inte så mycket mer på borden :)
  • PimPim83
    Burre skrev 2013-02-13 17:55:37 följande:
    Daniiel - hoppas de med! Men blev lite nervös när det stod att någon gou min zhang ville ha betalt i paypal, det står liksom inte landybridal... Ska de vara så? De blev klänningen i mitt inlägg ovan fast utan slits och inte så tight över rumpan , lite små fix bara :)
    Jag har köpt från Landy och betalat med paypal. Kommer inte ihåg exakt vad det stod, men det var något liknande. Det var iaf inga problem alls för mig att betala med paypal. :)
  • Burre

Fruforsmark - åh vad fint! Riktigt romantiskt, precis den känslan jag vill åt! Tack (:
    PimPim83 - vad skönt att höra :) kunde du följa din beställning någonstans sen? Kram

• PimPim83
    Burre skrev 2013-02-14 11:25:11 följande:
    Fruforsmark - åh vad fint! Riktigt romantiskt, precis den känslan jag vill åt! Tack (:
    PimPim83 - vad skönt att höra :) kunde du följa din beställning någonstans sen? Kram
    Jag beställde via mail så jag kunde inte följa var den var i processen via deras hemsida. Däremor kunde jag följa paketet väldigt smidigt när klänningen var skickad. Jag frågade någon gång via mail hur det gick med klänningen och fick då snabbt svar.

Jag kände mig väldigt trygg med Landy. Det enda jag kan anmärka på är att jag blev lovad att de skulle skicka bilder på klänningen när den var färdig, men det gjorde dom aldrig. Fick till svar att de inte hunnit ta några bilder innan den skickades iväg.
Svar på tråden Jag har valt fel!!