• MeaJ

Bildtråd - "Mulliga" brudar

Jag blir lite less på alla modellbilder på brudar.
    Då jag själv är en "mullig" blivande brud, så skulle jag vilja se äkta "mulliga" brudar i sina klänningar.
    Andra bilder hänvisar jag till andra trådar.
    Jag får själv bidra med bild senare då jag inte har någon klänning än.

Sommarbrud 2013
  • Svar på tråden Bildtråd - "Mulliga" brudar
  • Enilea

Jenny Johansson- nummer 3 provade jag, den är jättefin i verkligheten! Nu valde jag en annan för att jag inte ville ha allt glitter plus att jag ville ha ett rosa band i midjan.

• Enilea

jag kan försöka lägga ut en bild på mej med klänningen på, vet itne om det säger så mycket men...

• Enilea
    JennyJohansson skrev 2014-01-17 07:21:02 följande:
    Hur satt den på? Svårt iaf kanske men. Var den så bystig som den såg ut?
    Här kommer ett par bilder där jag har den klänningen på, nu har jag ett par storlekar för stort för att vara nöjd och stora bröst, men jag uppfattar inte att klänningen är bystig i sig!

• Principisessan
    JennyJohansson skrev 2014-01-16 12:46:18 följande:
    Jag har kommit ned till 3 klänningar, måste bestämma mig snart gifter mig i sommar...
    Detta är mina altenativ.

Fin men vet inte om det är rätt stil....

sen denna (En möjlig tärnklänning oxå (bärs av en av tärnorna) )

Och till sist en som jag inte provat utan en bild ur en katalog... Jag vet inte alls vad jag ska göra! 
    Tror dock det blir den i mitten eller längst ned då den översta är lite för "gullig" för min smak.. tror jag..? :)
    När jag började prova var jag säker på att jag inte ville ha en axelbandslös men nu är det helt tvärtom!
    Stl 48-52 på klänningarna alla med korsettsnörning..

Vad tycker ni?? 
    Denna, superfin! 
  • Enilea

hmm fick visst inte med bilderna, trots mozilla...
    gör ett nytt försök

• Maria466

Min blivandes moster ska sy både min, tärnornas och brudnäbbens klänningar..... Jag är ca 154cm och har fastnat för denna klänning fast i andra färger 

Och tärnornas blir denna 

• Marie Malmö

Ville bara repetera vad trådstartaren skrivit i sitt inlägg:
    "Jag blir lite less på alla modellbilder på brudar.
    Då jag själv är en "mullig" blivande brud, så skulle jag vilja se äkta "mulliga" brudar i sina klänningar.
    Andra bilder hänvisar jag till andra trådar."

Alltså inga bilder på BLIVANDE brudklänningar som sitter på modeller. Detta finns i andra trådar.

• Maria466
    Marie Malmö skrev 2014-01-18 18:52:19 följande:
    Ville bara repetera vad trådstartaren skrivit i sitt inlägg:
    "Jag blir lite less på alla modellbilder på brudar.
    Andra bilder hänvisar jag till andra trådar."

Alltså inga bilder på BLIVANDE brudklänningar som sitter på modeller. Detta finns i andra trådar.
    Ber om ursäkt för det....
Svar på tråden Bildtråd - "Mulliga" brudar