• MeaJ

Bildtråd - "Mulliga" brudar

Jag blir lite less på alla modellbilder på brudar.
    Då jag själv är en "mullig" blivande brud, så skulle jag vilja se äkta "mulliga" brudar i sina klänningar.
    Andra bilder hänvisar jag till andra trådar.
    Jag får själv bidra med bild senare då jag inte har någon klänning än.

Sommarbrud 2013
  • Svar på tråden Bildtråd - "Mulliga" brudar
  • JennyJohansson
    Enilea skrev 2014-02-03 12:43:09 följande:
    Nu vet jag att märket heter Mori Lee
    och titta vad jag hittade
    www.morilee.com/Bridals/julietta/3136
    Tack:)
    Underbar är den!
    Nu hänger klänningen hemma i väntan då denna mori lee, gillar jag den bättre får jag bara byta!
    längtar och väntar, otroligt spännande:) 

Nu ska jag bara hitta nå snygga skor, har ändrat mig angående de jag har och vill nu ha skor med någon färg (samma som temat.. som jag inte vet än?)
    Ojoj! blåa eller lila :) 
  • Emmieinwoonderland

Så fina alla är! Känns faktiskt oerhört skönt att se flera brudar som har lite mer hull klä så oerhört vackert i sina klänningar! Så det kanske finns hopp även för mig! Jag är en ca 46-48 och skall prova klänningar imorgon för första gången! Spännande och lite nervigt och pinsamt att kila in i affärer med expititer i size zero. Kram på er!

• camwic

Måste få tipsa om etsy.com de har massa snygga, billiga vackra coola brudklänningar. Sök plus size wedding dress och massor av resultat :)

• K och T

Här är min klänning. Jag är storlek 42-44. Klänningen är 42 och sitter rätt tajt. Jag hoppas kunna tappa några kilon innan september som är min dag. Jag skulle bli jätteglad om man skulle behöva sy in den lite. :) Vad för underkjol skulle ni rekomendera att jag ska ha?

• Bella84
    Emmieinwoonderland skrev 2014-02-12 15:48:28 följande:
    Så fina alla är! Känns faktiskt oerhört skönt att se flera brudar som har lite mer hull klä så oerhört vackert i sina klänningar! Så det kanske finns hopp även för mig! Jag är en ca 46-48 och skall prova klänningar imorgon för första gången! Spännande och lite nervigt och pinsamt att kila in i affärer med expititer i size zero. Kram på er!
    Jag tipsar verkligen om Jenjenhouse. Tyckte det var fantastiska kläder till den pengen. Dessutom måttbeställd. Jag var supernöjd. Lycka till!!!
  • JennyJohansson

Nu har jag äntligen provat mori lee klänningen och det blev den! älskar den verkligen (väldigt dålig bild) men minus 7-10kg till och den kommer sitta helt gudomligt!

Den behöver ts in vid bysten och lite småändringar.. men helt underbar!

verkligen så mycket finare i verkligheten :)

Känner att jag bara går omkring och är lycklig nu :)

• Maria466

Lämnade tyget hos mannens moster igår samtidigt som hon tog mina mått. Konstaterar att det försvunnit ca 20cm i midjan på ca 3 år

• Cirrla

Jag har beställt två klänningar från Dinobridals då jag sett överlag att de fått ganska bra recentioner av användare här inne. Håller tummarna att de är lika fina i verkligheten som på bilderna. Men det återstår att se =)

http://www.dinobridals.com/discount-store-delicately-column-short-sleeves-lace-with-beaded-wedding-dress-p-614555.html

http://www.dinobridals.com/discount-store-2012-hot-sale-wedding-dress-classic-balloon-embroidery-court-train-sheer-satin-cwd035-p-1109.html

Om det inte går som planerat funderar jag på att köpa denna i butik i Sverige :)

• Cirrla
    Cirrla skrev 2014-04-01 16:03:06 följande:

Jag har beställt två klänningar från Dinobridals då jag sett överlag att de fått ganska bra recentioner av användare här inne. Håller tummarna att de är lika fina i verkligheten som på bilderna. Men det återstår att se =)

http://www.dinobridals.com/discount-store-delicately-column-short-sleeves-lace-with-beaded-wedding-dress-p-614555.html

http://www.dinobridals.com/discount-store-2012-hot-sale-wedding-dress-classic-balloon-embroidery-court-train-sheer-satin-cwd035-p-1109.html

Om det inte går som planerat funderar jag på att köpa denna i butik i Sverige :)

Hm. Varför kommer inte min bild upp?
  • Rin
    Cirrla skrev 2014-04-01 16:03:56 följande:

Hm. Varför kommer inte min bild upp?
    Superfina klänningar! Nr 2 finns med bland mina alternativ också, så vore jättekul att höra ifall du är nöjd.

Det har varit ovanligt mycket strul med bild-uppladdningen sedan nya Bröllopstorget lanserades. Störst chans att det lyckas verkar det vara med Firefox, i andra hand Chrome. Andra webbläsare högst tveksamt. Och det funkar inte alls i Explorer eller från telefon eller platta. 
Svar på tråden Bildtråd - "Mulliga" brudar