• Bewi

Kan jag ha denna klänning???

Jag och m2b kommer gifta oss i vegas så vill inte ha en "vanlig" brudklänning utan lite "tuffare" och gärna nått jag kan använda till andra tillfällen. 

Jag va inne på H&M i veckan och kollade kläder och hittade vad jag tycker iaf va en fin klänning och paljettkofta att ha på bröllopet. Skulle denna klänning och kofta funka?? kommer ha en birdcage-slöja till och ett par snygga skor. 

Så vad säger ni skulle denna outfit funka??

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2012-12-02 16:05
    liten förklaring: med "tuffare" menar jag inte riktigt att det ska va badass/skinnjacka utan inte bara en vanlig bröllopsklänning utan nått lite mer vågat. Är dock ute efter en ganska söt look.. hoppas ni fattar vad jag menar haha känns som jag pratar om två skilda saker men det går ihop i huvudet iaf :)
    Omröstning
    Du måste logga in för att rösta eller se resultatet av omröstningen.
  • Svar på tråden Kan jag ha denna klänning???
  • MH2014

Tänkte typ sådana om du inte är fancy i smycken. Blir ju sött och romantiskt, med det lilla extra till klänningen och birdcagen.

• MH2014

ett par riktigt stora örhängen ihop med klänning och birdcagen,,ett eller två i det kvittar tycker jag.

• MH2014

Kombinera birdcagen med ett stort, snyggt hårsmycke. (känns som om du väldigt gärna vill ha birdcage)

• MH2014

eller skippa smycken helt och stå ut med en färgsprackande och annorlunda fejk-bukett,,som passar med skorna :)

• Tooie

Tycker inte de blå skorna passa ihop och den kragen skar sig lite. Men jag tror absolut klänningen kan bli jätte fin med rätt tillbehör ... Som den där slöjan med frisyren du la upp nu ser jätte fint ut! Kanske ett par snygga örhängen till. De söta spets handskarna var också fina! Jag hade nog föreslagit några snygga pumps till klänningen... Försöka hitta några som är smyckade med fina stenar tex. Men som sagt smaken är som baken!

• MH2014

Men,,,,,,vart har de två bilderna försvunnit på örhängen och hårsmycket :( hmmm, nu är jag ju på paddan igen så kan inget göra...

• Bewi

Ååh attans att jag inte kan se de två bilderna heller!! Men tusen tack för alla tips!! M2b sa dock tvärt nej till spetshandskarna/armbanden... Vi gifter oss i påsk den 30/3-13 :D

• MH2014

Nu ser jag bilderna igen,,,när jag är på datorn istället för paddan :)

oki, vad tycker din blivande?? vad ser han dig helst i? :)

• daniiel

Jag tycker egentligen inte att du behöver något alls till klänningen, kofta eller bolero. Eftersom klänningen är så pass "klädd" upptill med små ärmar och en hög urringning och är så pass kort kjol, så blir det lite obalans tycker jag när du hade även en kofta utanpå. Det blir lite tungt upptill.

Jag har inte jättekoll på temperaturer, men är det inte kring en 20 grader vanligtvis där kring påsk? Det känns som att en kofta kan bli lite för varmt då dessutom?

Skorna tycker jag var fina till klänningen, men jag hade valt att vara barfota i dom. Kragen gillade jag inte, då den bidrar till att överdelen blir ännu tyngre. Ska du ha smycken, så röstar jag på nätta örhängen och ett nätt armband. Inget mer behövs egentligen. Kanske ett hårsmycke till birdcagen, men det behövs egentligen inte då det är pärlor på den.

Svar på tråden Kan jag ha denna klänning???