• Bewi

Kan jag ha denna klänning???

Jag och m2b kommer gifta oss i vegas så vill inte ha en "vanlig" brudklänning utan lite "tuffare" och gärna nått jag kan använda till andra tillfällen. 

Jag va inne på H&M i veckan och kollade kläder och hittade vad jag tycker iaf va en fin klänning och paljettkofta att ha på bröllopet. Skulle denna klänning och kofta funka?? kommer ha en birdcage-slöja till och ett par snygga skor. 

Så vad säger ni skulle denna outfit funka??

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2012-12-02 16:05
    liten förklaring: med "tuffare" menar jag inte riktigt att det ska va badass/skinnjacka utan inte bara en vanlig bröllopsklänning utan nått lite mer vågat. Är dock ute efter en ganska söt look.. hoppas ni fattar vad jag menar haha känns som jag pratar om två skilda saker men det går ihop i huvudet iaf :)
    Omröstning
    Du måste logga in för att rösta eller se resultatet av omröstningen.
  • Svar på tråden Kan jag ha denna klänning???
  • Bewi

MH2014: ringningen är rund precis som kragen så det tror jag inte blir konstigt.. Men har dock inte provat än så det återstår att se ;) vad skulle du föreslå för slöja isf??

• MH2014

Menar du ihop med halsband och klänning,,då skulle jag nog mer satsa på en snygg utsmyckning till håret (Hårkam, hårsmycke), så det inte blir för många stilar..

• Bewi

ja precis tillsammans med halsband/krage och klänningen.. fast nån form av slöja vill jag nog ha ååh så svårt sånt här är... 

• Tooie

Nej jag tycker nog inte det var så fint... Men det är ju inte jag som ska ha den heller... :) trivs du så kör på det! Tycker inte kragen matchar klänningen alls och verkligen inte skorna.. Blir helt fel enligt mig.

• Bewi

såhär har jag tänkt ha håret iaf och en väldigt enkel birdcage :)

• Bewi

Tooie: vad va det du inte gilla?? Smaken är ju som baken så tar inte illa upp :)

• MH2014

Tycker inte en sån stor birdcage passar till kragen,,,skippa den och kör på birdcage! Men som sagt och som du själv sagt, man tycker ju olika :) Men tycker det inte alls passar med alla tre, inte heller krage och klänning... Kan ju inte lägga bilder från ipaden (jag lyckas iaf inte, nån som vet om det går?) kunde jag ha gett förslag på vad jag har för idé till den klänningen..... :)

• Bewi

ja du kanske har rätt :) får försöka tänka ut vad jag skulle kunna ha för smycken...

men nått sånt här tänkte jag iaf med klänning och slöja funkar??

• Bewi

kul :) om du kommer på nått förslag i smyckesväg får du gärna hojta till andra oxå såklart :) nu måste jag tyvärr åka på middag men återkommer senare! tack för all hjälp hitills!!!

Svar på tråden Kan jag ha denna klänning???