• Bewi

Kan jag ha denna klänning???

Jag och m2b kommer gifta oss i vegas så vill inte ha en "vanlig" brudklänning utan lite "tuffare" och gärna nått jag kan använda till andra tillfällen. 

Jag va inne på H&M i veckan och kollade kläder och hittade vad jag tycker iaf va en fin klänning och paljettkofta att ha på bröllopet. Skulle denna klänning och kofta funka?? kommer ha en birdcage-slöja till och ett par snygga skor. 

Så vad säger ni skulle denna outfit funka??

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2012-12-02 16:05
    liten förklaring: med "tuffare" menar jag inte riktigt att det ska va badass/skinnjacka utan inte bara en vanlig bröllopsklänning utan nått lite mer vågat. Är dock ute efter en ganska söt look.. hoppas ni fattar vad jag menar haha känns som jag pratar om två skilda saker men det går ihop i huvudet iaf :)
    Omröstning
    Du måste logga in för att rösta eller se resultatet av omröstningen.
  • Svar på tråden Kan jag ha denna klänning???
  • karamell

Klänningen i sig är ganska fin och tuff, men hade gärna tagit den i en lite längre modell.
    Paljettkoftan är också fin i sig men jag tycker inte att den passar så bra till klänningen, de tar bort de fina från varandra känner jag.
    Lycka till. visa gärna fler förslag =) 

• MH2014

Tycker oxå att kofta "förstör" klänningen,,som jag tycker passar absolut!! Lite fina smycken, birdcage och ett par grymt snygga och speciella skor, så är outfiten kvar :)

• FruW

Det är klart att du kan ha den, det är en jättefin klänning! Håller med de andra om att den är lite kort, men det är ju upp till dig att avgöra hur lång du vill ha den. En sak jag funderar på är om det inte vore snyggare med en bolero än en "kofta"? Lite mer uppklätt och bröllopigt :) 

• FruW

Tror för övrigt att jag också har provat den klänningen på H&M, men den satt snyggare på dig :)

• PiaB

Jag gillar inte koftan och tycker klänningen är för kort. Men vill du ha en kort klänning passar den bra. Tycker dock inte den ger ett tufft intyck, snarare sött? Vit spets är inte tufft för mig men smaken är ju olika Klänningen i sig tycker jag är jättefin och söt, hur ser den ut utan jacka/kofta?

• Bewi

Jag förstår vad ni menar! kanske bara ska köra på klänningen isf och försöka hitta nått annat att ha över.. För jag gillar verkligen klänningen!!

Tänkte eventuellt ha en "löskrage" med pärlor på oxå då jag inte är så mycket för smycken.. och skorna på bilden med strumpor på nått vis :)

• Bewi

här är klänningen på modell från hm

• MH2014

Tror du inte löskragen på denna typ av ringning blir lite skev?? Och inte riktigt passar med ett birdcage!! Men det är bara mitt tycke :)

• MH2014

Istället för smycken,,kolla spetshandskar eller spetsarmband med "hake" för fingret.. Hoppas du förstår vad jag menar, kolla etsy.com för exempel

Svar på tråden Kan jag ha denna klänning???