• Boringbrick

Pratglada häråt!

Jag är rakt upp&ner uttråkad och känner inte för att prata ihjäl någon stackars kompis. 

Lösningen på detta: Startar en prat-tråd helt enkelt. Småprata om vad du vill i tråden eller skaffa en pratvän genom tråden kanske. 

Någon som nappar på detta? :P  

• Svar på tråden Pratglada häråt!
  • lordoz
    Jag kommer då få ha min hippa ca 1 månad innan bröllopet... Känns lagom! Sedan lär det bli fullt upp att fixa allt för bröllopet (vi ska ju laga all mat själva och sånt) och dessutom är det påsk och min 30-årsdag och sånt... :)

Låter kul att åka till England och kolla på klänningar... Hoppas att du hittar drömklänningen där!! Själv har jag inte hittat min ännu.. Vet inte ens modell ännu... Men ska på bröllopsmässa i slutet på januari, så hoppas att jag får lite inspiration då... :)

Jag har dessutom ett projekt att gå ner i vikt inför bröllopet, så det är svårt med storlek och sånt!
  • FruW
    lordoz skrev 2012-12-02 14:19:24 följande:
    Jag kommer då få ha min hippa ca 1 månad innan bröllopet... Känns lagom! Sedan lär det bli fullt upp att fixa allt för bröllopet (vi ska ju laga all mat själva och sånt) och dessutom är det påsk och min 30-årsdag och sånt... :)

Låter kul att åka till England och kolla på klänningar... Hoppas att du hittar drömklänningen där!! Själv har jag inte hittat min ännu.. Vet inte ens modell ännu... Men ska på bröllopsmässa i slutet på januari, så hoppas att jag får lite inspiration då... :)

Jag har dessutom ett projekt att gå ner i vikt inför bröllopet, så det är svårt med storlek och sånt!

Spännande att du också har klänningen kvar! Känns liksom så pirrigt varje gång man börjar fundera på vilken typ av klänning man vill ha och kollar runt på nätet. Bröllopsmässa låter som ett bra ställe att få inspiration från!

Angående det där med julfester med jobbet, ni andra, så tror jag inte man behöver oroa sig. Glad Det där är nog mest en myt, hur många är intresserade av att vara otrogna med en tråkig kollega när man redan har någon hemma? Men kul för er som ändå får gå på julfest ihop med era karlar, även om det inte är för att hålla koll på dem... På vårt jobb får vi inte ta med familjemedlemmar på julfesten, men det är ingen som har nåt fuffens för sig för det. Tomte

• Boringbrick
    Fröken skrev 2012-12-02 09:20:47 följande:
    Okej, har du några projekt på gång? Jag jobbar som lärare, trivs super bra
    Har börjat skriva lite på både en och två böcker, den första råkade min söta älskling dock radera när han skulle "städa" min dator. 

Va roligt, för vilken ålders grupp och ämne? :)
  • Boringbrick
    daniiel skrev 2012-12-02 09:59:12 följande:
    Ahaa.. ja, det stämmer säkert. För mkt glögg och prinskorv, så går folk loss ;P Det är dock inget jag oroar mig över, eller har oroat mig över. Jag litar på min make till 100% när det gäller den saken. Men jag tycker ju som sagt att det är kul att få följa med, för det är roligt att få komma ut med maken och göra lite saker och kul att få träffa alla som han jobbar med :)
    Finns väl alltid någon rackare som sjunker till nivån otrohet, trist. Pratade med älsklingen min under kvällen, han lät helt och hållet nykter, vilket han i princip också var, en kollega hade dock spytt och däckat.. usch.. Så för det mesta så går säkert den där otroheten som det stod om i artikeln, hand i hand med för mycket alkohol. 
    Ja, verkligen, få träffa kollegorna och sådant. :) 
  • sirifredde

Hej Hoppar in här och pratar lite :) Jag är så glad i dag beställde ja min vigselring som är samma modell som förlovningsringen med en 3,5 mm och med 3 diamanter för priset av 3900:) Enbart ringen kostar 3800 ca utan diamanter så jag är såå glad. Dock kommer inte godbiten förens i slutet av mars men det är det ju värt att vänta på=)

• Boringbrick
    L och J skrev 2012-12-17 20:17:53 följande:
    Hallå hallå!
    Tilda93 skrev 2012-12-17 22:43:56 följande:
    Hejhej :D
    Hah, hej ;) Uttråkad tjej här, därav mitt hej :P 
Svar på tråden Pratglada häråt!