lordoz skrev 2012-12-02 14:19:24 följande:
Jag kommer då få ha min hippa ca 1 månad innan bröllopet... Känns lagom! Sedan lär det bli fullt upp att fixa allt för bröllopet (vi ska ju laga all mat själva och sånt) och dessutom är det påsk och min 30-årsdag och sånt... :)
Låter kul att åka till England och kolla på klänningar... Hoppas att du hittar drömklänningen där!! Själv har jag inte hittat min ännu.. Vet inte ens modell ännu... Men ska på bröllopsmässa i slutet på januari, så hoppas att jag får lite inspiration då... :)
Jag har dessutom ett projekt att gå ner i vikt inför bröllopet, så det är svårt med storlek och sånt!
Spännande att du också har klänningen kvar! Känns liksom så pirrigt varje gång man börjar fundera på vilken typ av klänning man vill ha och kollar runt på nätet. Bröllopsmässa låter som ett bra ställe att få inspiration från!
Angående det där med julfester med jobbet, ni andra, så tror jag inte man behöver oroa sig.
Det där är nog mest en myt, hur många är intresserade av att vara otrogna med en tråkig kollega när man redan har någon hemma? Men kul för er som ändå får gå på julfest ihop med era karlar, även om det inte är för att hålla koll på dem... På vårt jobb får vi inte ta med familjemedlemmar på julfesten, men det är ingen som har nåt fuffens för sig för det.