• Boringbrick

Pratglada häråt!

Jag är rakt upp&ner uttråkad och känner inte för att prata ihjäl någon stackars kompis. 

Lösningen på detta: Startar en prat-tråd helt enkelt. Småprata om vad du vill i tråden eller skaffa en pratvän genom tråden kanske. 

Någon som nappar på detta? :P  

• Svar på tråden Pratglada häråt!
  • keiraknightley
    Boringbrick skrev 2012-11-27 18:49:51 följande:
    Jag är rakt upp&ner uttråkad och känner inte för att prata ihjäl någon stackars kompis. 

Lösningen på detta: Startar en prat-tråd helt enkelt. Småprata om vad du vill i tråden eller skaffa en pratvän genom tråden kanske. 

Någon som nappar på detta? :P  
    Jag nappade. Ska träna om 2 timmar med pojkvännen, så är ganska lonely tills dess!
  • MariaochDaniel

Bröllop i sikte för er? (eller alla är väl nästan det som hänger på det här forumet).

Här blir det bröllop 15 juni nästa år, så än är det mycket som ska göras, många val som ska väljas osv.

Dels: vintagesmycken vart hittar man det?
    Gärna på nätet då jag bor i Dalarna, och här är utbudet mycket litet när det gäller sånt. =)

• Boringbrick
    MariaochDaniel skrev 2012-11-27 18:57:28 följande:
    Bröllop i sikte för er? (eller alla är väl nästan det som hänger på det här forumet).

Här blir det bröllop 15 juni nästa år, så än är det mycket som ska göras, många val som ska väljas osv.

Gärna på nätet då jag bor i Dalarna, och här är utbudet mycket litet när det gäller sånt. =)
    Nja, för mig är det planering av förlovning just nu, men sen efter det är det absolut bröllop i sikte! Va härligt, säkert både roligt och svårt att planera bröllop förmodar jag? :) 

Jadu, har tyvärr inget att rekommendera där, kanske någon annan? :) 
    keiraknightley skrev 2012-11-27 18:51:55 följande:
    Jag nappade. Ska träna om 2 timmar med pojkvännen, så är ganska lonely tills dess!
    Härligt! Kanske privat då, så kan vi diskutera det du skrev i din tråd förut om du vill? :) 
  • SofiaMagdalena

Kolla etsy.com där finns det gudomligt mycket fint som skall vara enkelt att klicka hem. 
  • MariaochDaniel
    SofiaMagdalena skrev 2012-11-27 19:29:58 följande:
    Kolla etsy.com där finns det gudomligt mycket fint som skall vara enkelt att klicka hem. 
    tack, ska kika där!
  • Alyllyra

Tänkte också föreslå etsy.com faktiskt. Min nya drog. Tungan ute 

Sen gillar jag notonthehighstreet.com. Inte så mycket just vintagesmycken, däremot mycket fint handgjort och även en hel del som kan göras "personalized", dvs man kan själv välja utseende och få sina egna initialer, namn eller vad man nu vill.

Sitter på jobbet just nu, här händer inte så mycket... 

• Boringbrick

Fråga till vem som helst:  Brukar arbetsplatser ha julfester för bara sina anställda? (Alltså inga respektive,familj eller vänner inbjudna) 

• Fröken

Vad roligt initiativ. Vem är du då? Var bor du?:)

• Boringbrick
    Fröken skrev 2012-12-01 20:21:22 följande:
    Vad roligt initiativ. Vem är du då? Var bor du?:)
    Antar att du menar mig då jag är trådstartare. ;P  Tack, tänkte att det kanske finns fler än mig som tkr det är kul att prata.    Jag kallas Annie, 20 år och bor i Stockholm. Vem är du själv, vart bor du? :) 
  • Tilda93

Åh en juni brud till?
    Vi gifter oss 7 juni  :D
Svar på tråden Pratglada häråt!