Inlägg från: daniiel |Visa alla inlägg
  • daniiel

Vad har du för intressen?

Inget, nada, noll, nothing...

Jag umgås med familjen, tar hand om hunden (och katterna) och sitter här ;) hahaha

• daniiel
    Boringbrick skrev 2012-11-25 19:22:27 följande:
    Haha, det var väl inte så illa det? ;) Familjen är väl härligt att ha som intresse!? :) 
    Jadå, klart att det är ett bra intresse :) Jag har dock ingen hobby/fritidsaktivitet som typ spela innebandy, rida, gymma, fota, baka osv som många andra har.
    majjja skrev 2012-11-25 19:25:58 följande:
    fast din bröllopsblogg och aktiviteten här med alla tips på brudklänningar och underkjolar är väl ett intresse? 
    Haha ja, det var ju därför jag skrev att jag sitter här på BT som ett fritidsintresse ;P
  • daniiel

Det finns ju saker jag tycker om att göra, men som jag aldrig gör.

Förut tecknade jag mkt, men har sedan dottern föddes lagt det helt åt sidan. Pyssla och sy är sådant jag tycker är kul, men numera blir det mest pyssel med dottern (6år) och har ingen symaskin och inte råd att köpa en, så det har blivit lagt åt sidan också. Jag prövade sticka, men har inte riktigt tåldamodet för det. Har blivit lite dekorationshjärtan, någon halsduk till dottern och sånt bara.

Heminredning är alltid roligt, men det finns noll pengar till sånt, så därför vill jag inte ens fresta mig själv med att kika och drömma om sånt just nu :P Det blir mest enstaka loppisfynd som får sig en uppfräschning, men även det är långt mellan gångerna. Har tex gjort en sänggavel av våran gamla stugdörr. Blev förälskad i Lilly och Marshalls sänggavel i HIMYM, så vi gjorde en kopia av den. Senaste fyndet är en byrå vi köpte idag, som ska stå i dotterns rum, så klurar på hur vi ska kunna göra den lite roligare så billigt som möjligt :)

Jag önskar att jag tyckte det var roligt med sport och idrott. När jag var yngre åkte jag mkt slalom och det var jättekul. Min pappa var med och drev en slalombacke, så vi spenderade hela vintrarna där. Har dock tappat det på äldre dar...

Svar på tråden Vad har du för intressen?