Stefan och Caroline skrev 2012-11-16 15:42:48 följande:
Ja jag tycker också det är kul att prata med dig . Du håller ju också på att planera bröllop och verkar tänka i samma banor och det gör det bara mer roligare :)
Haha jag måste bara få skratta ! XD Vi har barn i samma åldrar och tydligen pojkar med :P Lite komiskt ;)
Okej, jo jag tänkte att min systerdotter ska vara blomsterflicka och våra små pojkar ska vara ringbärare . Sedan om prästen går med på det så vill jag att min pappa för mig till altaret där min man står, annars går väl vi tillsammans jag och min man :) Jag vill gärna att min pappa ska föra mig då jag inte vill gå själv och inte vill att min man ska se mig förens jag är i kyrkan ;)
Om jag hittar några billiga kostymer till pojkarna så ska de ha på sig de, annars blir det enkel skjorta och finbyxer.
Haha har precis gjort som du håller på med nu . Jag har sparat och sparat mitt hår och verkligen försökt att hålla det fint, men ibland så känner jag bara att jag skulle vilja ha kortare hår, men så får man bröllopet i huvudet och då kommer man på sig med att man inte vill ha kort hår . Men nu har jag halvlångt hår typ ner till skulderbladen . Har även jag lockigt hår ;)
Det låter typ som jag tänkt mig med ! Vill också ha det enkelt och lockigt med en tiara .
Jag älskar verkligen vita rosor och min blombukett kommer därför gå i röda och vita rosor med några gröna blad eller kvistar . Så min bukett kommer gå i samma färger som bröllopet ;) Du då ?
Ska du sminka dig själv eller gå till någon ?
Visst är det underbart med två gossar :)
Tänk om dom tom har samma namn ;)
Jag tänker skjorta och chinos till grabbarna. Då kan dom använda det sen också. Dom är så busiga så jag tycker inte att dom passar i för dressad klädsel, hahaha.
Åh, då har du långt fint hår. Mitt hår går strax nedanför axlarna när jag har plattat det och när det är som vanligt så är det såklart liiite kortare iom lockarna.
Nä får helt enkelt bli en liten beställning av löshår så jag får den frisyr jag har tänkt ;)
Jag älskar också vita blommor. Vet inte om det blir rosor ännu. Gillar gerbera och chrysantemum också. så det blir också i vårt färgtema, vitt och grönt. Gärna lite lime. Buketten har jag däremot inte funderat så mycket över än. Vill även där ha nåt ganska enkelt.
Jag skulle kunna sminka mig själv men jag tror att jag gör det hos en vän som är makeup-artist. Dels för att det verkligen ska bli bra och dels för att skämma bort mig själv lite. När min syster gifte sig så var vi på hårsalongen och blev piffade tillsammans (jag var tärna). Åt frukost, drack lite bubbel och fnittrade i ren nervositet hela morgonen. Det ser jag fram emot ;)
Tänkte fixa naglarna också för jag har så svaga naglar så även om jag skulle lyckas spara till långa skulle jag säkert ha sån otur att jag bryter en eller flera just den dagen. Är dock lite trött på fransk manikyr så jag skulle kunna tänka mig att stärka mina naglar (har gjort det förut och det funkar bra) och kanske ha ett snyggt nagellack istället.
Hur ska du göra?