Solsken skrev 2012-11-16 15:26:13 följande:
Ja det gör vi ju verkligen!
Å vi har alltid velat åka till London men det har inte blivit av :)
Våra små grabbar ska vara vårt följe och jag och min sambo kommer att gå in tillsammans.
Hur ska ni göra?
Ska era barn ha typiska bröllopskläder?
Jag har hittat en frisyr jag verkligen skulle vilja ha men jag måste verkligen spara ut mitt hår. Så det håller jag på med nu. Sist jag var hos min frisör sa jag till henne att inte klippa en millimeter mer än vad som behövdes på de slitna topparna. Hon tittade på mig lite misstänksamt så jag tror hon anar nåt i våra planer ;) Vi känner varandra ganska väl och jag har alltid varit hos henne, hehe.
Jag har funderat på att beställa löshår från
rapunzle.se. Skulle kunna tänka mig att göra det redan nu för jag älskar lite längre hår och det är ju snyggt att piffa till sig lite extra vid speciella tillfällen som nu till jul och nyår tex. Det är såna clips eller vad det heter.
Om jag ska försöka beskriva frisyren så är den ganska enkel. Snedlugg, tiara eller diadem, håret hängandes bakåt med mycket lockar. Jag har själv ganska lockigt. Ska försöka hitta en bild.
Hur har du tänkt att ha ditt hår?
Har du funderat på hur buketten ska se ut?
Måste säga att det är väldigt kul att "prata" med dig för jag vill ju inte prata med mina vänner om detta ännu ;) Lustigt att vi tänker så mycket lika också :D
Ja jag tycker också det är kul att prata med dig . Du håller ju också på att planera bröllop och verkar tänka i samma banor och det gör det bara mer roligare :)
Haha jag måste bara få skratta ! XD Vi har barn i samma åldrar och tydligen pojkar med :P Lite komiskt ;)
Okej, jo jag tänkte att min systerdotter ska vara blomsterflicka och våra små pojkar ska vara ringbärare . Sedan om prästen går med på det så vill jag att min pappa för mig till altaret där min man står, annars går väl vi tillsammans jag och min man :) Jag vill gärna att min pappa ska föra mig då jag inte vill gå själv och inte vill att min man ska se mig förens jag är i kyrkan ;)
Om jag hittar några billiga kostymer till pojkarna så ska de ha på sig de, annars blir det enkel skjorta och finbyxer.
Haha har precis gjort som du håller på med nu . Jag har sparat och sparat mitt hår och verkligen försökt att hålla det fint, men ibland så känner jag bara att jag skulle vilja ha kortare hår, men så får man bröllopet i huvudet och då kommer man på sig med att man inte vill ha kort hår . Men nu har jag halvlångt hår typ ner till skulderbladen . Har även jag lockigt hår ;)
Det låter typ som jag tänkt mig med ! Vill också ha det enkelt och lockigt med en tiara .
Jag älskar verkligen vita rosor och min blombukett kommer därför gå i röda och vita rosor med några gröna blad eller kvistar . Så min bukett kommer gå i samma färger som bröllopet ;) Du då ?
Ska du sminka dig själv eller gå till någon ?