• sirifredde

bu eller bä=)

vad tycks om detta?
  • Svar på tråden bu eller bä=)
  • sirifredde

Nej nej jag vill ha ris och ros jag vet vad jag tycker. Man måste ju kunna säga sin åsikt :)

Chinchilli skrev 2012-10-13 21:05:21 följande:
    Föll tyvärr inte mig i smaken, tycker inte de passar ihop + att det blir för brett...

(Hoppas du inte bara ville ha positiva svar för isf får du bortse från mitt ;) )
  • sirifredde

Det är samma flemming märke jag har provat en som va 3mm bred blev för smalt tyckte jag:)

daniiel skrev 2012-10-13 21:20:56 följande:
    Jag tycker ringarna ser ut att passa bra ihop, men den släta ringen är lite för bred för min smak. Alltså om jag själv skulle välja, så hade jag valt den släta i ungefär samma bredd som den andra. Det är ju dock som sagt en smaksak och gillar du att ha breda ringar, så ska du såklart ha det. Ringarna ser som sagt ut att passa bra ihop och är fina :)
  • daniiel
    sirifredde skrev 2012-10-13 21:24:57 följande:
    Det är samma flemming märke jag har provat en som va 3mm bred blev för smalt tyckte jag:)
    Ja, och det är ju så otroligt olika vad man föredrar. Huvudsaken är ju att man är nöjd själv och jag tycker som sagt att kombinationen med en slät guldring och den med stenarna i är jättefin :)
  • sirifredde

Japp=) Åhh a ja längtar till maj kan inte tänka på annat än bröllop =)

daniiel skrev 2012-10-13 21:27:57 följande:
    Ja, och det är ju så otroligt olika vad man föredrar. Huvudsaken är ju att man är nöjd själv och jag tycker som sagt att kombinationen med en slät guldring och den med stenarna i är jättefin :)
  • daniiel
    sirifredde skrev 2012-10-13 21:33:08 följande:
    Japp=) Åhh a ja längtar till maj kan inte tänka på annat än bröllop =)
    Jag förstår det :) Och ju fler saker som faller på plats och blir klart, desto mer "på riktigt" känns det och man längtar mer och mer :)

Jag hade gärna haft några liknande ringar själv :)
  • sirifredde

Jag tycker tiden går så sakta;) men klart man kan ju tänka på det stundande bröllopet så går tiden fort=)

daniiel skrev 2012-10-13 21:37:20 följande:
    Jag förstår det :) Och ju fler saker som faller på plats och blir klart, desto mer "på riktigt" känns det och man längtar mer och mer :)

Jag hade gärna haft några liknande ringar själv :)
  • sirifredde

Jag och sambon har samma bredd på våra förlovningsringar.Jag ville igentligen ha scharlins norrsken. En ring på 6mm bredd men då hittade vi dessa för ett bra pris och dem är 5.5mm

maxmamma skrev 2012-10-13 21:19:52 följande:
    såg rätt okej ut, dock tycker jag att förlovningsringe är så bred så som någon annan skrev så ser fingret väldigt kort ut, men vigselringen med diamanterna var kanonfin.Glad

ska själv ha en alliancering i vitt guld med 9 brilliantslipade diamanter o så ska jag köpa en ganska smal ring i vitt guld o ha som förlovningsring.

min förlovningsring är i vanligt guld med ett mönster o jag tycker inte om den ringen, tycker den är ful men det var sambon som valde förlovningsringar.

min sambo ska ha förlovningsringen som vigselring på vardagarna o sen ska jag köpa en ring i vanligt guld med stenar i åt honom, den säljs som unisexring på tradera o den ringen ska han ha till fint.
  • sirifredde

Tack=) Ja jag hoppas ja får ringen för ett bra pris i januari=)

LoJ skrev 2012-10-13 18:07:44 följande:
    Jättefint tycker jag
  • daniiel
    sirifredde skrev 2012-10-13 21:42:54 följande:
    Jag tycker tiden går så sakta;) men klart man kan ju tänka på det stundande bröllopet så går tiden fort=)
    Låt tiden gå sakta och njut av varje sekund fram till och under bröllopet. Det går fort ändå och sen är det över. Då känns det definitivt som att tiden gick alldeles för snabbt :P Jag kan knappt fatta att det är över ett år sedan vi gifte oss...
  • sirifredde

Japp jag ska göra det men längtar till januari då ska ring fixas frisör och sminkös fixas har hittat en som är makeupartist och kan även fixa mitt hår.. Sen ska ju pappret om att man får gifta sig skickas in =) (glömde namnet) vet dock inte hur brudbuketten ska se ut,

daniiel skrev 2012-10-13 21:45:42 följande:
    Låt tiden gå sakta och njut av varje sekund fram till och under bröllopet. Det går fort ändå och sen är det över. Då känns det definitivt som att tiden gick alldeles för snabbt :P Jag kan knappt fatta att det är över ett år sedan vi gifte oss...
Svar på tråden bu eller bä=)