bu eller bä=)
vad tycks om detta?
jag är nervös redan men jag har löst det med frisör och makeupartist. det är en tjej jag hittade här på bröllopstorget som kan komma hem och fixa mig=)
Kolla backup-alternativ också. Även om hon är duktig och seriös så kan hon ju bli sjuk. Eller något annat kan hända. Så kolla om det finns någon frisörsalong eller något som kan ställa upp med kort varsel om något skulle hända.
Jag brukar be folk som vill att jag ska göra tårta att noga överväga riskerna med att anlita mig. Risken finns ju liksom att jag blir sjuk eller att något annat händer. Och eftersom jag bara är en person och inte ett fullt utrustat kondis så kan ju ingen annan göra tårtan i så fall...
Så därför är det bra att i alla fall ha frågat runt lite även om risken kanske är liten
Ja jag tänkte göra det:) Jag kollar upp olika alternativ=)
jag är sugen på att hålla tal till min underbara man men vet inte om ja kan för jag är den blödiga typen.. Vi kommer va ett enklet sällskap på 6 pers vid middagen vi och våra föräldrar:) Mina svärisar bjuder oss på middagen =)
ja jag hoppas jag får den för en bra penning. Jag vill ju ha CZ stenar men det avråder guldsmeden i från för dem blir så lätt slitna. Men ja skall försöka få CZ i den ändå man får ju va försikig:)
=) ja ja gillar kombiationen av ringarna våra;)
Jag och min blivande har sagt Nej till tal eftersom vi tycker det är jobbigt att man berättar så intima grejjor ,,
Jo pappa berättar alltid en lite pinsam historia om mig för folka han möter . Jag va väl en 8-9 år och vi var i vår sommarstuga. Min storebror hade fått en skål ostkrokar och jag fick också det. Pappa gick och la sig och vilade. Jag fick för mig att klättra upp till min bror på övervåningen med en skål med ostkrokar i ena handen och plötsligt tappar jag skålen som är av plast (den va gul) och pappa flyger upp och tittar på mig men då svarar jag KLANG O COMPANY hahahahahah
Nej iofs inte.. Vad har du för väder i dag chicita? Här är de grått.. Önskar tiden kunde flyga i väg lite till