• sirifredde

bu eller bä=)

vad tycks om detta?
  • Svar på tråden bu eller bä=)
  • lurigmumin

Personligen tycker jag fingret blev väldigt kort. Jag tycker kombinationen är lite för bred. Men sen gillar jag smalare ringar också..,

• sirifredde

ja det är ju en smaksak=)

• FruNovember

Jag tycker att det är superfint-

lagom med diamanter, älskar att det är så klassiskt! :)

• sirifredde

ja ja hoppas ja får den annars gråter ja blod=)

FruNovember skrev 2012-10-13 21:00:40 följande:

Jag tycker att det är superfint-

lagom med diamanter, älskar att det är så klassiskt! :)

• Chinchilli

Föll tyvärr inte mig i smaken, tycker inte de passar ihop + att det blir för brett...

(Hoppas du inte bara ville ha positiva svar för isf får du bortse från mitt ;)  ) 

• Chicita

Jag tycker att det blev bra.
    Jag ville ha breda ringar (och tjocka) för jag vill gärna känna att jag har ringarna på mig. Det är tyngden jag ville åt alltså.
    Så mina blev något liknande även om mina är lika breda
    Eftersom maken klämmer ihop mina fingrar lite här för att vi försökte få med hans ring i samma bild så ser mina ringar ut att vara för små. Men dom ser inte så ut normalt sett Flört

• sirifredde
    Chicita skrev 2012-10-13 21:09:44 följande:
    Jag tycker att det blev bra.
    Jag ville ha breda ringar (och tjocka) för jag vill gärna känna att jag har ringarna på mig. Det är tyngden jag ville åt alltså.
    Så mina blev något liknande även om mina är lika breda
    Eftersom maken klämmer ihop mina fingrar lite här för att vi försökte få med hans ring i samma bild så ser mina ringar ut att vara för små. Men dom ser inte så ut normalt sett Flört

Jättefina =) Är det på alviska det står skrivet på dem?
  • maxmamma

såg rätt okej ut, dock tycker jag att förlovningsringe är så bred så som någon annan skrev så ser fingret väldigt kort ut, men vigselringen med diamanterna var kanonfin.Glad

ska själv ha en alliancering i vitt guld med 9 brilliantslipade diamanter o så ska jag köpa en ganska smal ring i vitt guld o ha som förlovningsring.

min förlovningsring är i vanligt guld med ett mönster o jag tycker inte om den ringen, tycker den är ful men det var sambon som valde förlovningsringar.

min sambo ska ha förlovningsringen som vigselring på vardagarna o sen ska jag köpa en ring i vanligt guld med stenar i åt honom, den säljs som unisexring på tradera o den ringen ska han ha till fint.

• daniiel

Jag tycker ringarna ser ut att passa bra ihop, men den släta ringen är lite för bred för min smak. Alltså om jag själv skulle välja, så hade jag valt den släta i ungefär samma bredd som den andra. Det är ju dock som sagt en smaksak och gillar du att ha breda ringar, så ska du såklart ha det. Ringarna ser som sagt ut att passa bra ihop och är fina :)

Svar på tråden bu eller bä=)