Lavelii skrev 2013-12-15 09:44:25 följande:
Hej tjejer! Det var ett tag sen jag var inne och skrev. Skriver från mobilen nu så det blir inte ett långt inlägg. Men Viola, så roligt att läsa om din berättelse! Jättefina var ni!! Jag kände precis som du på vår bröllopsdag. Ren lycka och harmoni! Speciellt vid tillfället när mina svärföräldrar kom och hämtade mig osv. Kändes som om de va jag som skrev det. Trodde också jag skulle bryta ihop men icke

) hur känns de nu i efterhand??
Våra planer ändrades något efter mitt senaste inlägg. Blev inget bröllop som nygifta för vår del. Min morbror som kämpat i 7,5 år mot ALS somnade in 2 veckor efter bröllopet. 45 år och lämnar efter sig 2 små barn. Det har varit allt annat än en smekmånadsperiod för oss. Det är bland det värsta jag gått igenom och följdes av ett besök på akuten med smärtor i revbenen och magen efter begravningen. Stress och kris = magkatarr enligt läkarn. Så har legat hemma ett tag från jobb. Detta gjorde att jag ändrade mig ang vår smekmånad. Jag vill ha sol och bad och relax utan kombinationen av New York, stress och familjebesök. Så den 4 feb åker vi till Curaçao och därifrån till Aruba. Och skippar New York. Ska bli otroligt skönt!
hursomhelst tjejer, jag skriver mer senare. Välkommen hem Kitkät. Låter som ni haft det underbart!! Bilder tack

Hur mår ni andra tjejer?? Kram
beklagar sorgen. verkligen jätte tråkigt för er.