Pagnie WOW vilket hotell. Inte visste jag att japan kunde vara sådär fint :D
Vi bokade nästan hotell nu, vi reserverade ett gulligt hotell som var såååå billigt, egen bungalow som är på stranden för 350 kr natten, JAG ÄLSKAR THAILAND allt är så billigt, nudlar kostar 4 kr och färsk frukt på stranden 10 kr vi kommer leva kungligt :D!
Vi ska bo på Koh samui men ska också bo någon natt eller två i Bangkok. Vi ska inte stanna på ett hotell utan tänkte bo en vecka på vårt första hotell val och sen utforska ön och bo på lite andra ställen som har lite mera liv i sig, stranden vi bor på är väldigt lugn, kanske för lugn för oss två haha. Och det bästa med Koh samui är att det är högsäsong då, bästa tiden att åka just dit är juli/augusti så regnet kommer vi säkert inte mycket av alls.
Vi ska nog boka allt i morgon och jag är såååå excited
Goli Du klarar tentorna galant, grattis till tentan. Skönt att snart få allt överstökat och att vi snart kan kalla dig Doktor Goli :D.
Kitkät Eftersom du betsämmt dig för 78an så ska du ta den. Vet hur jobbigt det är att välja och har man fastnat för en så ska man välja den. Och oavsett så kommer det vara en fin färg och dina tärnor kommer vara jätte fina.
Mandis koh samui är tydligen bästa platsen att åka till under sommaren, vi trode det skulle vara lågsäsong men tydligen är det högsäsong under juli och augusti, bästa vädret får vi då :D Jag ser verkliiigen framemot det, det sjuka är att jag lite ser mer framemot det än bröllopet nästan haha! Har aldrig varit på solsemester så långt bort innan