Mustikka skrev 2013-04-12 20:48:00 följande:
Tjejer jag är så ledsen och besviken måste lätta på hjärtat. Fick precis reda på av min syster att min 3 av mina fastrar kanske ska boka sin semester under tiden vi gifter oss, och dem har vetat att vi ska gifta oss då. En av dem bad jag till och med hennes son bli min ringbärare min farmor berättade att dem kanske ska till syrien under juli och det är ju KRIG DÄR, är dem hellre i ett land där det är farligt med sina barn än på mitt bröllop. De två andra ska till turkiet och dem åker inte med varandra utan skilt.
Min ena faster kanske jävlas eftersom för många år sen så gick jag inte på hennes dotters bröllop, hon var elak mot min familj och sa en massa lögner om mig och min syster, självklart blev jag förbannad och struntade i hennes bröllop, alla andra i min familj gick men jag kunde inte gå, hon sårade min familj så mycket och fick släkten att tjaffsa med varandra att jag faktiskt struntade totalt i att gå. Men ens faster kan väl inte vara så barnslig? jag var ung och dum och ångrar faktiskt att jag inte gick, dessutom är jag och min kusin vänner igen.
Den andra fastern har ingen anledning alls, dem lixom nonchalerar att ens försöka bry sig, värst är att der var min farmor som berättade åt oss dem har inget sagt än heller. Nu har dem ju inte fått något kort ännu men mamma och pappa har berättat för ALLA att det är då vi gifter oss.
Fick som ett slag i magen, det gör ont även om man inte borde bry sig om dem om inte dem själva bryr sig om mig och min familj. Tycker bara synd om pappa som jag vet tar hårt över det här men visar inte det.
Förlåt var bara tvungen att lätta på hjärtat. Släkt kan verkligen vara onda.
usch vad jobbigt för dig. förstår verkligen att det inte är roligt. Hoppas i alla fall att allt löser sig till det bästa. jag håller alla tummar för er.