Hej Tjejer,
Jag tänkt lite på inbjudningskorten, har ni skrivit ut antalet gäster som är bjudna på varje kort? Alltså "Familjen Johansson, antal 4" tex? En vän till mig föreslog det, men jag har inte sett det i några inbjudningskort de senaste åren, anses det vara okej?
Gud vad kul att ni pratar om smekmånad!! Det är verkligen den roligaste delen av hela bröllopsplaneringen känner jag.
Jag började kolla upp några alternativ igår, "våran" lista än så länge är 1. Franska Polynesien 2. Maldiverna
3. Seychellerna. Så jag spenderade hela gårkvällen på att söka information, pro's och con's för de resemålen. Så himla SVÅRT!!! Hur ska man välja? Jag och F har alltid pratat om Seychellerna och sagt "dit ska vi på vår smekmånad", så han vet inte om de andra alternativen än, jag leker liiite med tanken att kanske överraska honom. Vi får se.
Jag håller med dig Kitkät och förstår exakt vad du menar med "en lugn men aktivitetsfylld smekmånad", det är det vi också är ute efter, jag vill inte ha en stadssemester med massa museeumbesök, men jag vill inte ha en typisk solsemester heller. Vi tänker oss att åka någonstans riktigt vacker, där det inte finns tider, tåg och bussar att passa, utan bara vi, vacker omgivning, kanske lite snorkling, vandringar, bergsklättring, goda middagar osv. Bara ta in den vackra naturen och umgås utan stress.
Pagnie,
Oj!! Vad kul med Japan!! Mina föräldrar var där för något år sedan, det ska tydligen vara riktigt riktigt häftigt.