kitkät skrev 2013-04-08 21:28:39 följande:
Pagnie,
Ja du, det är en bra fråga. Det är nästan så jag blir orolig. Dom har väl helt enkelt tröttnat på oss!
Det blir såklart jättedyrt om man skulle anlita en annan florist, utöver den som lokalen samarbetar med, för att få ALLA blommor - dekorationer, borden, kyrkan, knappblommor etc. Därför så har vi valt att ALLA blommor, förutom min & brudtärnornas buketter, ska komma från floristen som Panorama samarbetar med!
Så det är bara min brudbukett och tärnornas buketter som ska beställas från en annan florist, för jag vågar som sagt inte lita på floristen som Panorama samarbetar med, vem det nu är!
Ja, jag förstår vad du menar med att vissa gäster ser sig själva som givna och kanske inte svarar? Det har jag också tänkt på. Jag vill ju gärna att alla ska svara oavsett om dom är givna eller inte!
Men vadå, bor ni i Eskilstuna nu? Det har jag verkligen missat! Där har jag massor med släkt och jag är mer eller mindre uppväxt i Eskilstuna eftersom jag var där jämt som liten, ända upp till tonåren.
ja men det var ju en smart lösning. det kommer nog bli jättebra ska du se.
ja man börjar ju bli lite orolig. men dom kommer nog snart. goli har säkert någon tenta eller så.
haha ja det är många som gör det tror jag. man får vara på dom helt enkelt.
haha ja men vi flyttade ju hit i december. haha. kitkät har du verkligen missat det? eftersom både jag och R jobbar i eskilstuna så flyttade vi hit då vi inte hittade någon bra lägenhet i strängnäs och satsar nu på hus där istället.