goli skrev 2013-02-25 13:28:49 följande:
Ja, jag läste tråden precis men helt seriöst... jag hade blivit misstänksam direkt och ringt igen efter några dagar eller åtminstone kollat deras hemsida. Var någonstans i Sverige tar de 300 spänn för en brudsminkning?? Verkligen tråkigt att hon blev så dåligt bemött men det är faktiskt ens eget ansvar att dubbelkolla allt sånt. Jag har själv haft dåliga erfarenheter av sånt och sedan dessa så dubbel- eller trippelkollar jag allt.
Kitkät, hade också tänkt att fixa håret först men om du inte kan så kommer det nog att lösa sig ändå. Det ska ju ändå vara hållbart smink så... Men om det är en tjej från make-up store och du betalar lika mycket som på salongen så borde du väl oxå få en provsminkning? För det ingår ju en konsultation i det priset innan bröllopsdagen!
Pagnie, det borde nog inte spela så stor roll vilket rum det blir MEN man vill nog inte ha ett litet och sumkigt, liksom. Men vad finns det för alternativ? Har inte själv hunnit kolla upp det än men ska ta tag i det efter tentan imorgon!
Eftersom det är första gången jag gifter mig är det inte lätt att veta. Och eftersom hon gratulerade till bröllopet trodde jag såklart att allt stod rätt till. Du hade kunnat skriva i min tråd så hade jag förklarat mig :)