Är det bara smala som gifter sig? :)
TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2012-10-04 22:45
(råkade skicka för snabbt från mob)
Har kika på klänningar överallt på nätet känns det som. överallt pryder de vackra klänningarna smala perfekta modeller.
På köpsidorna förstår jag poängen med detta då klänningen helt klart sitter bäst på en smal figur. Men jag har även kollat tex blocket.
Även där var stort sett alla smala!
Snart är det dags för mig o jag känner mig inte smal! Midjan finns de gördel till och med min klänning kommer jag se smalare ut än vad jag är just där. Men jag avskyr mina armar! Jag hatar fettvalken som blir mellan klänningen och armhålan. Min klänning har rätt breda axelband. Men jag stör mig endå på hur de ser ut! Bolero kommer ej bli snyggt till klänningen och. sjal känns tantigt. Tror dock att klänningen kommer behövas kortas en bit. förhoppningsvis kan man använda de och sy på en liten kort ärm. Om de går o om de blir bra har jag ingen aning om. ca 1,5 mån kvar till dagen. just nu önskar jag att vi bokat vårt bröllop ett år innan så jag hunnit gå ner o kanske lyckats forma mina armar lite. just nu vantrivs jag och börjar känna mig lite deppig. De drar ju ned det där mysiga pirret man vill ha inför sin stora dag. :(