Vilken metall valde ni att ha i ringen/ringarna?
Berätta gärna varför ni valde just det, och vart ni köpte dom, och vad ni fick betala. Glöm inte att lägga upp en bild också! Tack!
Berätta gärna varför ni valde just det, och vart ni köpte dom, och vad ni fick betala. Glöm inte att lägga upp en bild också! Tack!
Om jag får ´´låna tråden´´ lite L och J, jag undrar om ni som har stenar i era ringar om ni har diamanter eller om ni har fejk stenar?
Självklart Tilda, du har hängt med så det är fritt fram att disskutera allt kring ringar!
Jag ska förresten ha diamanter, utan tvekan. Tycker inte det är "fel" att inte ha äkta, utan det är upp till var och en.
Budget, livet, allt påverkar ens beslut och valmöjligheter. man gör vad man kan med det man har!
Vi har prioriterat min ring, mat och antal gäster (alla ska vara med, enligt min sambo och han ska ha en släktings ring.
Jag dömer ingen, men med risk att stöta mig med folk så måste jag ändå säga att för mig så fanns det inget alternativ. Självfallet att det ska vara äkta diamanter i min ring.
Ja, han gav mig ett liknande pris som hos en annan så det känns bra. ska försöka svänga förbi dom i höst.
Men då tycker jag du ska satsa på äkta.. om det inte är större skillnad än så i pris!
har du bild?
såg din ring nu, lätt att glömma när det är så många man försöker följas åt!
Jag tänkte det om det vore en stor skillnad, för diamanter är ju så dyrt sägs det. men nja.. inte dom jag ska ha iallafall ;)
Okey, då låter det ju bra och du får ringen hur du vill ha den :)
Hehe jaa det är inte lätt haha