Aniara4 skrev 2012-09-13 09:06:09 följande:
Jag kan förstå att man vill ha uppdaterade tips, men för oss som har varit här lite längre blir det lätt att man redan skrivit utförliga tipssammanfattningar 5-10 gånger och helt enkelt struntar i att svara den 11:e gången. Risken är då att svaren inte blir så heltäckande och att man inte får ta del av den samlade kunskap som folk kanske sitter med men inte orkar upprepa.
Sen vet jag också att sökfunktionen på BT är fullständigt genomvärdelös och verkar ha en inverterad algoritm som tar fram de äldsta trådarna med minst antal svar, så därför ville jag tipsa om att använda Google med site:
brollopstorget.se (funkar förstås för att söka på vilken sajt som helst) för att få fram bättre sökresultat.
Ett tips i all välmening alltså!
Tack för tipset! Jag hade inte fattat att man kunde göra så, det är absolut användbart.
Jag förstår att man inte vill svara den 11:e gången och det ber jag inte om heller, men information är ju lite av en färskvara och saker förändras, så jag tycker ändå att det kan vara en idé med att "nya brudar" kan starta nya trådar, ibland blir äldre trådar både hiskeligt långa och väldigt gamla.
Jag ringde i alla fall Garamaj idag för att boka tid, och det kostade 395 att boka en tid! Kalla mig snål men jag tycker det är mycket pengar ? Okej jag vet att de har rätt dyra klänningar men ändå.. Jag kan inte tänka mig att alla tar betalt för att boka en tid...?