• LILLSYRRAN

BILDTRÅD Visa era bröllopsdukningar

Vi ska ha rosa,silver och lite inslag av lila i vårt färgtema.

Nu letar jag inspiration på dukningar.

Vilket färgtema hade ni,visa era dukningar här.

• Svar på tråden BILDTRÅD Visa era bröllopsdukningar
  • Theresebride

Här är våran dukning, vårat tema var rosa.

• Madreh73

Hej, här kommer två bilder på min provdukning jag gjorde igårkväll. Duken (knoppalakan) ska ju såklart strykas oxå. I vaserna ska det stå Germini, en i varje vas, en cerise och en orange, och på bordet kommer det ligga Germini i samma färger som i vaserna och Santini i Lime lite snyggt utspritt. Skulle vilja  ha lite diamanter oxå lite snyggt utspritt men har inte köpt det än. Funderar än...

Och fjärilarna vet jag inte om vi ska ha med, bara för att få färgen och känslan av att det ligger nåt där.
    I påsarna ska det ligga nåt godis i vpra färger är det tänkt.
    Och våra färger är Cerise/fuschia, Orange och Grönt om nån nu missar det....Skrattande
  • Ulizo

Hej, Är du intresserad att köpa av mig? Säljer allt här på brollopstorget. :D Annars är det från Ikea.

• Ulizo

Förlåt, blev lite fel. Fröken-T , frågan ovan var till dig.

• mirre01

här är min prov dukning dock inte tagit fram glasen el blommor till så det kommer ju bli betydligt mer 

• LILLSYRRAN

Åhh så vackra dukningar,man blir ju alldeles tårögd.

mirre01! jag tänkte också ha rosenblad på borden,undrar hur dom är i kvaliten,ser dom verklighetstrogna ut?

• JOOL 09
    Ulizo skrev 2012-08-31 23:25:25 följande:
    Vi hade turkost tema.. Så här såg det ut.

Superfint!

En fråga, stolsöverdragen, hyrda, sydda el köpta??
  • mirre01
    LILLSYRRAN skrev 2012-09-05 07:50:09 följande:

Åhh så vackra dukningar,man blir ju alldeles tårögd.

mirre01! jag tänkte också ha rosenblad på borden,undrar hur dom är i kvaliten,ser dom verklighetstrogna ut?

detta är ikeas egna rosenblad och personligen struntar jag i hur de ser ut :) men jag tycker att dem är heltklart prisvärda och färgen är otroligt fin :)
  • LILLSYRRAN

Ok tack!

Visste inte att ikea hade dom,men ska kolla där.

Svar på tråden BILDTRÅD Visa era bröllopsdukningar