Bröllop 29/6-2013
Hej!
Jag är alldeles ny här men jag ska gifta mig med min kärlek den 29/6-2013.
Finns det fler här??
Vore kul att följas åt hela vägen fram under alla förberedelser och ideer. :)
Hej!
Jag är alldeles ny här men jag ska gifta mig med min kärlek den 29/6-2013.
Finns det fler här??
Vore kul att följas åt hela vägen fram under alla förberedelser och ideer. :)
Vi pratade oxå om att ha Spotify först men sen började vi prata om det och vi var på bröllop igår där dom hade det och det byttes låtar hela tiden. Alla var framme för att leta upp låtar om vill höra. Så vi ändrade oss...
Min m2b har en systerson som är DJ på olika bröllop och nattklubbar så vi hyr in honom lite billigt istället. Då fixar han allt från minglemusik till brudvals och sen festmusik. Det känns jättebra faktiskt. Men jag kan inte så mycket om datorer och spotify,Om man har spellistor kankse det inte går att ädra så lätt ..
Marinerad kycklingfilé med örter Marinerad fläskfilé med ananas och jalapeñosglace Rosmarinskryddade lammracks Grillade grönsaker Bearnaisesås, tzatziki och BBQ sås Välj mellan: Rotfruktsgratäng, Potatisgratäng, Potatissallad Detta blir vår meny. Sen ska vi ha sallad och 2 olika sorters brödbullar till det med.
åh det låter ju jättegott
Mmmm det tyckte vi med. Hoppas det är det med bara .
Vi pratade oxå om att ha Spotify först men sen började vi prata om det och vi var på bröllop igår där dom hade det och det byttes låtar hela tiden. Alla var framme för att leta upp låtar om vill höra. Så vi ändrade oss...
Min m2b har en systerson som är DJ på olika bröllop och nattklubbar så vi hyr in honom lite billigt istället. Då fixar han allt från minglemusik till brudvals och sen festmusik. Det känns jättebra faktiskt. Men jag kan inte så mycket om datorer och spotify,Om man har spellistor kankse det inte går att ädra så lätt ..
Vi har bokat en DJ för hela kvällen, vi dansar en brudvals (som blir en vanlig klassisk "tryckare") och sen är det disco natten lång. I och med att vi har ett svensk/persiskt bröllop blir det svårt att få något liveband att spela periska låtar, även om jag gillar stämmnigen som blir av att ha ett liveband på plats
Min syster är i NY april ut så vet att det blir tidigast i maj. Har en förmåga att boka in en massa... Så får väl se. :) räknar med en trevlig möhippa och är inte speciellt nervös, mest förväntansfull och nyfiken! Vi hade tänkt ha dj, kompis till min syster men hon drog sig ur så vi kör på spotify, har däremot en riktig musikanläggning så vi skulle kunna ha dj. Hur gör man med spotify för att få överlappande?? Har bett vår kock komma med vinförslag om man skulle köpa alkohol i Tyskland. Fick förslag men fick sedan ett mail till där han rekommenderade att vi skulle köpa på bolaget eftersom kvalitén kan variera. Hade räknat att vi bara skulle spara ca 1900. Hur gör ni? Fördelen är ju dessutom att man kan lämna tillbaka det som blir över. Räknar inte med någon jättekonsumption men man vill ju inte att det tar slut!
Vi ska åka till tyskland och handla. Vi klarar att åka över dagen.
Tar det som en liten utflykt