• FreNi

Augustibrudar 2013 - Här pratar vi om allt inför stundande bröllop!

Det är just nu ett år kvar till den stora dagen, och jag tänkte att vi brudar som ska säga ja till våra älskade i augusti 2013 kan samlas i en grupp för att prata av sig om allt från tidig planering, jobbiga släktingar, klänningsletande, dekoration, mat, tårta och allmänt skitsnack däremellan Flört

Alltid skönt att kunna prata med andra som sitter på samma ställe  planeringen, fråga om tips & råd, svära över jobbiga saker och glädjas åt varandras lycka. Hoppas vi får många roliga stunder här i tråden! {#emotions_dlg.flower}

• Svar på tråden Augustibrudar 2013 - Här pratar vi om allt inför stundande bröllop!
  • Augusti13

Vill också önska alla som gifter sig idag all lycka! "Årets varmaste dag" hörde jag på nyhetsmorgon, så vackart väder har nog de flesta i alla fall :) 

• Sjörå

Lycka till alla brudar som gifter sig idag. Tänk på att dricka mycket vatten i värmen. 

Två veckor kvar för min del idag och det känns som om det mesta är under kontroll. Bortsett från att vi borde träna vals vilket är svårt eftersom min blivande man blev hämtade klockan halv sju imorse för sin svensexa.  Det är lite omöjligt att dansa vals på egen hand. Och katterna ställer nog inte upp som partner. 

Nu har jag en hel helg framför mig på egen hand. Funderar på vad jag ska hitta på men det blir nog bra. Göra några sista små inköp för bröllopet och sedan bättra på solbrännan. Och försöka få bort de vita ränderna jag har efter axelbanden på bikinin. Fast jag ska ha en sjal över axlarna så det gör inte jättemycket om de syns.

Nu börjar det hela känns mycket mer verkligt och helt underbart att jag ska få gifta mig med mannen jag älskar.  

• viXan

Grattis till alla fina som gifter sig idag <3

Njut ordentligt av varenda minut :)

Ser fram emot era bilder!!

• johannisen

Stora lyckönskningar till alla som gifter sig idag! Glad
    Kanske är det någon som får sin möhippa idag också, verkar bara en perfekt dag för både och i alla fall!

• junice

Stor Grattiskram till  alla Er isom gifter sig idag på denna fina soliga dag!
    Väntar med spänning på bilder Flört
    Hoppas allt går som ni drömt om Hjärta

• Helipa

Lycka till och GRATTIS till alla ni som gifter er idag!!

• Grodprinsens brud

Om en vecka smäller det... kl 16 ska jag stå i kyrkan!!! Pirr!!!

Just nu fasar jag mest för klänningen eftersom kemtvätten upptäckte sköra trådar och fixade en sömmerska till att laga... MEN jag får klänningen dagen innan bröllopet! Hmm... 

• Cina H

Vi gifter oss den 23 augusti, och då har vi haft två månader att planera allting. =)
    Det blir ett dubbelbröllop, då min dotter gifter sig samtidigt.
    Det mesta är faktiskt färdigt, men det är fullt upp ändå.
    Och vad roligt det är!
    Kommer bli en hel del bus, men våra vänner fixar det.
    Värre är det för min blivande man. Hihihi. 

• Cina H

Jag vill också passa på att tacka er av hela mitt hjärta, för alla tips och råd ni så generöst delat med er av.
    Det här forumet är guld värt!  

• confuzed86

Grattis alla som gift sig! 2 v kvar för min del :)

Svar på tråden Augustibrudar 2013 - Här pratar vi om allt inför stundande bröllop!