Igår morse fick ja ett sms, i smset va det en packningslista med diverse saker, finkläder, träningskläder, tandborste, disktrasa, sexiga underkläder mm. Vissa saker fick ju en att fundera, varför skulle ja tex ha 4 spikar med mig??:) men just den biten va mest för att skrämma upp mig :) Jag fick en tid som ja skulle befinna mig vid vägen, efter ett tag kom mina vänner i en minibuss, drog på mig ögonbindel, krona å ett band som d drog bride to be på, vart skit nervös att ja skulle få värsta pinsamma outfiten å skämma ut mig på stan, det är verkligen inte min grej att tex sälja kyssar på stan! Men sån slapp ja!!:) när vi va framme tog de av mig ögonbindeln och framför mig stod en segway!! Wiihoo va kul det va! Lite nervöst i början men sen blev ja proffs ;) segwayen fick jag åka runt med på stan och leta ledtrådar, sista ledtråden va i kassan på systemet så där fick ja pengar å en inköpslista :) sen va det in i bussen igen å ja visste självklart inte vart vi skulle! Vi hamnade på en folktom strand där vi hade lite picknick och drack skumpa! Sen skulle sexiga kort knäppas på mig så ja fick klä på mig "hulahula"kläder,(hade nån okänd vart där hade ja vägrat), de har lovat att bilderna inte ska visas för allmänheten så min chansning är att kanske min blivande man kommer få ta del av dom sen(fick knäppa ett antal bilder under dagen där ja skulle posera sexigt i "sexiga" utstyrslar) men detta kunde ja som sagt acceptera för det va ju bara vi där :) Vi åkte vidare med bussen och nästa stop blev en paintballplan, jag klädd i en kodräkt och dom i lite mer diskreta kläder :) har aldrig spelar paintball förr men fy så roligt vi hade det!! Väldigt svettigt dock!! Efter det åkte vi till ett litet ställe med pool, dusch å bastu, gjorde inpackningar och fixade till oss å myste. Sen blev det middag på en grekisk restaurant och sen skulle dom ta mig till vårt boende för natten! Vi hamnade på en camping precis bredvid ett parkområde där det va lite festligheter denna kväll. Så vår bostad för natten blev en husvagn! Vi satt utanför å drack å pratade sen gick vi in på parken, dansade oss svettiga, drack å hade d riktigt skoj. Hade kronan på mig tack vare den fick ja många grattis kramar å gratis drinkar :) klockan 3 stupade jag i säng!! Och imorse blev det hotellfrukost på ett hotell i närheten. Har haft en helt toppen dag/kväll och jag känner mig så hedrad över allt dom har planerat och lagt ut pengar på för mig! Dagen innehöll en himla massa skratt och prat, solen sken! Ja det kunde nog inte bli så mycket bättre, helt i min stil!