• fia1982

Maj 2013

Någon annan här inne som tänker gifta sig i maj 2013?

Hade varit kul att ha någon att bolla idéer med och följa förberedelserna.

• Svar på tråden Maj 2013
  • trixie71
    LinneaR skrev 2013-02-15 09:34:38 följande:
    Låter ju jättehärligt. Bor man närmare Finland är det ju minst lika bra som Tyskland och himla härligt att ha en liten semester!

Japp, ska bli så skönt att bara koppla bort allt annat :)
    Fick tag på en kryssning med "extra allt" för bara 200:-, vilket ju gör att det känns extra lyxigt :)

• Kakan 81

Idag köpte vi min vigselring! Vilken djungel det är och det är ju en ring som ska sitta där alltid, tuffa beslut. Men nu är den köpt och det känns himla bra !

• trixie71
    Kakan 81 skrev 2013-02-16 21:58:36 följande:
    Idag köpte vi min vigselring! Vilken djungel det är och det är ju en ring som ska sitta där alltid, tuffa beslut. Men nu är den köpt och det känns himla bra !
    Härligt !! :)
  • Kakan 81

Exakt 3 månader kvar för oss pingstbrudar nu!

• Majbrud i västerbotten

Vi gifter oss också den 11 maj 2013! Tyst

• Amandizzen

Vilken tur! Jag har beställt fint väder då

• trixie71

Tjohoo alla majbrudar :)
    Idag är det exakt 3 månader kvar för oss som gifter oss 25 maj !!
    För vår del har ungefär hälften av gästerna svarat, men det är u ett tag kvar till OSA (31 mars).
    Nästa vecka måste jag ta mig samman o hitta klänningen, det r väl det sista stora beslutet som fattas.

Hur ligger ni andra till med planering o förberedelser ???

• Kakan 81

Tror vi ligger bra på det nu. Har varit hos olika florister idag för att kolla priser och visat bilder och det räcker man beställer 2 veckor innan. Sen är ringen beställd och sambon ska ta tag i sin kostym i veckan som ska sys upp. Nästan alla har redan osa:at så vi har gjort ett första förslag på bordsplacerigen och börjat beskriva gästerna i ett program. På fredag ska förhoppningsvis menyn spikas då vi ska proväta det vi ska äta. Sen blir det en resa till Tyskland för att handla in dricka. Mina kläder är helt klara vilket känns skönt! Blev dock stressad i igår när butiken sommar min klänning förvarad hade haft inbrott och man stulit klänningar?.. Men min klänning var kvar, puh!

• fia1982

Vi är klara med allt . Vet dock inte om jag vill ha tårtan jag beställt från början så jag spånar runt på andra ställen också. Kanske man kan få det billigare....

Känns otroligt skönt att slippa känna stress över allt som ska fixas till bröllopet.

Nu ska jag bara njuta fram till den 11 maj när den stora dagen infaller.

Svar på tråden Maj 2013