Inlägg från: Eriksson2013 |Visa alla inlägg
  • Eriksson2013

September brudar 2013 Här följs vi åt i planeringen!

Tack allihopa, de kommer upp en bild snart :)

• Eriksson2013

Stormhelen: åh tack :) ja vi hade en toppenbra dag. En helt magisk.. 25 grader varmt och ingen vind överhuvudtaget.. Riktig sommarvärme.. :) hoppas alla ni andra som har sin magiska dag kvar oxå får en underbar dag. :) FrökenMäkele: åh tack :)

• Eriksson2013

Stort lycka till alla som gifter sig imorgon, och njut nu av dagen... Hoppas ni får en härlig dag :)

• Eriksson2013

Vad fina ni alla var som gifte sig i helgen... Visst blev dagen underbar? :) hoppas på att få se mer bilder senare :)

• Eriksson2013

Vad fina ni var som gifte er i lördags och förra helgen.. Och fint väder verkar alla ha haft :) vad underbart :)

• Eriksson2013

Emeliesparstam: åh vad fina ni var.. Stort grattis.. Vi har fått se våra bilder som fotografen tog på bröllopsdagen och vad fina dem var. Alla var så vackra och de kommer bli svårt att välja dem som ska vara i albumet bland annat.

• Eriksson2013

Vad fina alla har varit på sina bröllopsdagen :) nu har man massa fina minnen och bilder att titta tillbaka på och njuta :) själv har jag och min man fått en bröllopsvideo av min kära bror som filmade allt. Han har satt ihop en film ifrån själva vigseln, utanför kyrkan och under festens alla roliga grejer.. Är roligt att ha :)

• Eriksson2013

Tack för alla tips och råd inför bröllopet. Har varit trevligt att få dela med sig utav alla förberedelser och själva bröllopet.. :) hoppas alla får en ljus framtid som gifta :)

Svar på tråden September brudar 2013 Här följs vi åt i planeringen!