Anonym (ledsen fästmö) skrev 2012-07-17 07:46:14 följande:
Jag tt ycker det är välidgt roligt att folk kan kommentera våran relation utan att känna oss?! vi är ett sånt par som låter varandra göra precis vad vi vill men båda vi tycker att man ska höra av sig, eller bara säga gonatt absolut förstår jag att man inte hör av sig under svensexan men jag förstår inte grejen med att man inte får höra av sig när man ska lägga sig och sova?
Hur kan man sitta som ni och dömma vårat förhållande baserat på när jag vad ledsen?! och man skriver saker kanske på ett mer överdrivet sätt för att man styrs av hjärtat och inte hjärnat och då ska jag dömma er lite!!!
jag tycker det är sjukt om man ska gifta sig om några dag och inte känner "mitt hjärta spricker när jag är ifrån dig" då kanske ni inte ska gifta er? eller att erat förhållande bara ahar blivit en vana, om jag kände att jag var hel utan han när han är borta från mig en hel natt då hade jag allvarligt funderat om vi ska gifta oss?
Ska ta bort mig från bt pågrund av att jag läst massa inlägg och folk vill bara trycka ner folk, man vill inte alls hjälpa någon som känner sig ledsen, eller kanske inte fungerar som man brukar just för man styrs av annat än hjärnan för en stund.
Anonym (A) skrev 2012-07-17 10:15:45 följande:
Du tyckte att andra dömde ditt förhållande?
Jag kan inte annat än hålla med
Anonym (A) här faktiskt. Ingen av oss har någonstans skrivit att vi inte saknar vår partner när den är borta, skillnaden är att vi bryter inte ihop om den personen inte kan höra av sig. Som andra skrivit, så talade ju faktiskt din blivandes kompisar om att han inte skulle ha tillgång till sin mobiltelefon, så varför inte bara respektera det och inte jaga upp sig? Är det så konstigt att folk ifrågasätter sådana saker som tillit och liknande, när du själv skriver att du tror att han inte tycker er relation betyder något om han inte hör av sig under
en kväll? Är det verkligen något att bygga ett äktenskap på?
Och jag måste även jag inflika att jag är en hel person utan min make, men jag älskar honom och vill vara med honom. Jag klarar mig utan honom, för jag är inte beroende av honom och jag måste inte vara med honom.. men jag
väljer att vara med honom. Precis som skrivet ovan, så vet jag ju att även om han inte är här hos mig, så älskar han mig och saknar mig han också. Jag tvivlar inte på våra känslor för varandra bara för att han är borta.
Det är väldigt tråkigt att du inte vill vara kvar på BT, för det är ett väldigt trevlig forum med många väldigt härliga människor. Man kan få otroligt bra tips och idéer här. Självklart kommer man inte dra jämnt med alla och vissa kommer ha åsikter som går isär med ens egna, men vad gör det? Alla kan inte alltid vara överens, allt kan inte hela tiden vara rosenrött och sockersött. Diskussionsforum kommer alltid vara fyllda av diskussioner och det är klart, är man inte ute efter det. Ute efter andra människor tankar, tips, idéer, åsikter.. ptja, då kanske man inte ska vara på ett sådant forum heller. Alla (de flesta iaf) har skrivit att det är synd att du känner som du gör och faktiskt har medlidande för dig och din situation, men, att du kanske ska tänka över den extra gång.