• Anonym (ledsen fästmö)

tydligen har man ingen fästmö på sin svensexa..

Min blivande blev kinappad idag för svensexa jag fick inte veta så mycket mer än att dom skulle sova borta på ens landställe.

klockan tio kom dom och kinappade han jag fick inte ens säga hej då, så jag skickade ett sms att "hoppas du får en fantastisk dag vi får skjuta upp våra planer till nästa vecka"

Då han trodde vi skulle ha en mys dag i stan.

strax där på får jag tillbaka ett sms xx får tillbaka sin mobil imorgon och jag kan inte hjälpa att jag känner mig arg och ledsen jag förstår att han inte ska ha sin mobil under dagen men om han skriver ett sms till mig typ nu?! är det värsta grejen? och sen känner jag om han verkligen ville ringa mig hade han inte sagt " jag tänker ringa iallafall" vilket jag hade gjort om min tjejkompisar tog min mobil. aja kan inte hjälpa att jag känner mig så jävla ledsen.

• Svar på tråden tydligen har man ingen fästmö på sin svensexa..
  • Pebbles

Vad tråkigt att du känner dig ledsen. Jag fick i alla fall veta var de skulle och så under dagen/kvällen, var lite inblandad i kidnappningen också. Men vissa kompisgäng är ju sådär, om de har sådan jargong som "han får tillbaka luren imorgon, höhö" så kommer de förmodligen inte ge honom telefonen även om han tjatar. Hoppas du kan sova lite så känns det säkert bättre imorgon när han får luren och kan skicka tillbaka.

Loves it!
  • Anonym (ledsen fästmö)
    Pebbles skrev 2012-07-15 00:27:40 följande:
    Vad tråkigt att du känner dig ledsen. Jag fick i alla fall veta var de skulle och så under dagen/kvällen, var lite inblandad i kidnappningen också. Men vissa kompisgäng är ju sådär, om de har sådan jargong som "han får tillbaka luren imorgon, höhö" så kommer de förmodligen inte ge honom telefonen även om han tjatar. Hoppas du kan sova lite så känns det säkert bättre imorgon när han får luren och kan skicka tillbaka.
    Loves it!
    Tack för svaret, ja kanske tjejer är mer förstående men jag vet att det är fel men jag känner mig faktiskt sjukt besviken på han, jag kommer hinna åka iväg imorgon på jobb innan han kommer hem och komma hem klockan tolv på natten känns lika skönt att inte behöva träffa han, då jag känner om han inte ens kan höra av sig till sin blivande för att säga gonatt så kan våran relation inte betyda speciellt mycket(jag vet att jag bara är ledsen nu för studen) men när jag hade min möhippa så hörde jag av mig för jag ville veta att han hade något att göra och att vi skulle ut sen på kvällen vilket jag tycker man gör till sin partner
  • Anonym (ledsen fästmö)

när jag logga in på facebook imorse så vakna jag av dett medelande

Jag saknar dig som fan! Jag tog xx dator. JAg ska sova nu, haft askul. Älskar dig! vill se dig snart!

• Anonym
    Anonym (ledsen fästmö) skrev 2012-07-15 00:34:19 följande:
    Tack för svaret, ja kanske tjejer är mer förstående men jag vet att det är fel men jag känner mig faktiskt sjukt besviken på han, jag kommer hinna åka iväg imorgon på jobb innan han kommer hem och komma hem klockan tolv på natten känns lika skönt att inte behöva träffa han, då jag känner om han inte ens kan höra av sig till sin blivande för att säga gonatt så kan våran relation inte betyda speciellt mycket(jag vet att jag bara är ledsen nu för studen) men när jag hade min möhippa så hörde jag av mig för jag ville veta att han hade något att göra och att vi skulle ut sen på kvällen vilket jag tycker man gör till sin partner
    Jag förstår om du är besviken.
    Men det här tycker jag är att måla fan på väggen och skapa problem där det inte finns.

Om hans polare har tagit hans telefon så är det inte så lätt att höra av sig.
    Killar har oftast en helt annan jargong sig emellan också så om han tjatar på att få tillbaka telefonen så han kan ringa dig så kommer dom bara blåneka och tycka att han är löjlig och omanlig som måste ringa hem till "regeringen" och pussinussa. Vilket gör att dom håller ännu hårdare i telefonen för att "göra honom till man istället för mus".

Nu hörde han ju dessutom av sig, så det kan kanske vara en lärdom för framtiden att inte stressa upp sig i onödan. Han hör av sig om han kan.
    Och om han inte hör av sig så är det inte för att han inte älskar och bryr sig om dig längre, utan för att han inte har möjlighet.
  • Anonym

Visst kan det vara så som någon redan skrivit att de har en sån där jargong i gänget typ att tjejen är "regeringen" eller att det skulle vara toffel-aktigt eller omanligt att behöva eller vilja ringa hem till tjejen.
    Men jag tycker att det är barnsligt och tonårsaktigt av vuxna karlar att ha en sån jargong. Som om de inte riktigt kan erkänna att tjejen inte är någon regering som piskar sin kille till att höra av sig utan att killen faktiskt VILL höra av sig till tjejen för att han faktiskt bryr sig om och älskar och respekterar henne och att det på något sätt är svårt för "grabbarna" att förstå och acceptera att tjejen faktiskt är nr 1 i deras polares liv.

• Grodprinsens brud

Nej usch vad tråkigt! Jag hade nog reagerat så jag också. Jag är den där tjejen som messar några gånger när sambon är på fest och hoppas på svar varje gång. När jag mot slutet av kvällen inte får svar längre konstaterar jag att han nog har däckat och deppar ihop och det visar sig nästan alltid att jag haft fel och att han kommer hem hel och säker =)
    Killar kan dem också. Jätteglad för din skull att han kidnappade en dator, det är ju jätteromantiskt!

• daniiel

Väldigt tråkigt att TS blir ledsen, absolut, men vad har ni egentligen för relation till er blivande om ni måste ringa och skicka sms flera gånger under en kväll eller inte tror att ert förhållande är speciellt om han inte ringer och säger godnatt?

Litar ni inte på er blivande äkta make alls? Kan de inte få en kväll ute själva med sina kompisar? Då kan ni ju passa på att göra något som ni tycker är kul också, istället för att sitta hemma och vänta på att de ska ringa :)

Att han inte hör av sig behöver inte betyda att han inte bryr sig, att han inte älskar dig eller att det är någon speciell jargong i kompisgänget. Det kan faktiskt bara betyda att han vill ha några timmar tillsammans med sina vänner och fokusera på dom och vad de nu ska göra :)

• aviman
    daniiel skrev 2012-07-15 21:22:01 följande:
    Väldigt tråkigt att TS blir ledsen, absolut, men vad har ni egentligen för relation till er blivande om ni måste ringa och skicka sms flera gånger under en kväll eller inte tror att ert förhållande är speciellt om han inte ringer och säger godnatt?

Litar ni inte på er blivande äkta make alls? Kan de inte få en kväll ute själva med sina kompisar? Då kan ni ju passa på att göra något som ni tycker är kul också, istället för att sitta hemma och vänta på att de ska ringa :)

Att han inte hör av sig behöver inte betyda att han inte bryr sig, att han inte älskar dig eller att det är någon speciell jargong i kompisgänget. Det kan faktiskt bara betyda att han vill ha några timmar tillsammans med sina vänner och fokusera på dom och vad de nu ska göra :)
    tack för att du formulerade precis de tankar och känslor som jag inte fick ner på tangentbordet!!
    Jag håller med till fullo! 
  • Chicita
    daniiel skrev 2012-07-15 21:22:01 följande:

• Anonym

Förstår inte heller problemet riktigt? Litar du inte på honom? Om min sambo är med sina polare så behöver jag definitivt inte ringa eller sms:à honom för att få höra honom säga gonatt!! Jag myser hemma och njuter av stillheten och lugnet och jag föreslår att du gör detsamma! Slappna av och lita på din sambo, han är ju inte borta länge! :)

Svar på tråden tydligen har man ingen fästmö på sin svensexa..