Sara 120707 skrev 2012-07-12 18:26:52 följande:
Stackare!! Förstår precis hur du känner!
Mitt råd är att "bitcha av dig" här och sen "be the bigger person" 
Vi fick ett samtal kl 22.30 kvällen innan bröllopsfesten från en kille som berättade att hans sambo ville komma på bröllopsfesten. Denna sambo hade varit bjuden men tackat nej 3 månader tidigare.
Han nöjde sig inte heller med ett nej utan blev irriterad och började argumentera att "hon äter ändå så lite etc"
Tillslut gick vi(ganska grinigt) med på att trycka in ett extra kuvert bara för att killen är en gammal vän till min make och vi ville inte att han skulle gå runt o va irriterad hela dagen.
Men jag kan lova dig att på själva dagen så brydde vi oss inte ett dugg, saknar de folkvett så är det deras problem.
Men jag blev faktiskt lite häpen när jag vid presentöppningen såg att de inte ens lämnat ett kort...
Ja man funderar verkligen på hur folk tänker... Har ni kunnat släppa besvikelsen? Vad konstigt att inte ens ge ett grattiskort..!
Jag hade lite otur med min ena tärna (och toastmadame) också, utan att säga någonting flyttade hon till Holland! Och bara räknade med att det skulle ordna sig för oss även om hon inte sa att hon inte ens kunde komma till bröllopet. Ska bli så skönt när det här är över...
Men, jag vill inte ha barn på bröllopet!