Spotify
Hej!
Vi har tänkt köra spotify som musik. Ni som använt det har det funkat bra eller har folk velat byta låt som det ofta blir på vanliga fester? Har ni haft nån som skött musiken? Eller har ni bara gjort en spellista som rullat på?!
Hej!
Vi har tänkt köra spotify som musik. Ni som använt det har det funkat bra eller har folk velat byta låt som det ofta blir på vanliga fester? Har ni haft nån som skött musiken? Eller har ni bara gjort en spellista som rullat på?!
Ännu en spotifyfundering... eller snarare musiklistefundering...
Har ni en lista med enbart dunka-dunka-musik o en med ballader typ? Eller borde man blanda dunka-dunka med ballader?? Typ tre fartiga på raken o sen en ballad, sen tre med fart, sen en ballad osv...
Jag tänker på de lite äldre i sällskapet, de vill väl inte svänga runt till chris brown o madonna lixom! De vill väl ha "tryckare" alla elvis?!?! Va säger ni?
Är det någon som vet om man enkelt kan göra en spellista om man har ett excelblad med länkar till Spotifylåtar? Eller måste man öppna varje länk och flytta in i en spellista?
Jag är heeeelt grön på Spotify, hittar inte "settings"... nån som kan förklara för mig var den finns?!
Har gjort de här listorna i smyg för min m2b... Vi är inte förlovade än (men jag vet att han kommer fria snart, ringarna är bokade och allt ;) )
Kan inte låta bli att preppa vissa saker! Vi vet rdean nu att vi båda kommer vilja ha livemusik, då vi är musiker båda två så är musiken bland det viktigaste! Låtar som representerar oss och som vi tycker är bra!
Kommer vägra ifall nån vill byta musik! Glöm det! Det är min dag och jag kommer vilja dansa till min musik!
Tanken är att åtminstonde två delar ska vara live:
En speciell dag (Live)
En speciell dag mingel
En speciell dag live (Live)
En speciell dag party
En speciell dag småtimmar