• jeth

Spotify

Hej!

Vi har tänkt köra spotify som musik. Ni som använt det har det funkat bra eller har folk velat byta låt som det ofta blir på vanliga fester? Har ni haft nån som skött musiken? Eller har ni bara gjort en spellista som rullat på?!

• Svar på tråden Spotify
  • Nudax
    JennyO skrev 2012-07-17 22:12:38 följande:
    Vi gifter oss den 1 september och kommer göra som er, med offline lista som ligger låst. Vi har inte kommit så långt med planeringen av listan dock, ganska mycket tid kvar ju ;) Du har inte lust att dela listan som lite inspiration för oss andra?
    Kan absolut dela med mig! Hade jättemycket nytta av andra här på forumet som delade med sig när jag började med min lista =)

Vi har två listor, precis som MajaStina, en lugnare som kommer gå tyst under middagen. Den har vi faktiskt inte arbetat så mycket med alls... vi tänker att folk inte kommer lyssna så himla noga till den. Och så en som vi kör till festen, det är den vi lagt ned tid på att verkligen tänka ut vilken ordning allt ska komma o.s..v'

Här är de:

Lugnare till middag
    open.spotify.com/user/thecrazyest/playlist/2r4hXse0mHlp30dge1QWYC

Den till festen
    open.spotify.com/user/thecrazyest/playlist/4GFL4BfZG5zhcunBASqopd
  • teddy

Har gjort en danslista jag me o tänkte dela med mig om någon är intresserad! :)

Sen å andra sidan gör de väl inte så mycket, tycker jag, om nån vill lägga till en låt eller så, men vi kommer nog ha en som e ansvarig...

Däncepartii-partii

• JennyO
    Nudax skrev 2012-07-18 18:50:11 följande:
    Kan absolut dela med mig! Hade jättemycket nytta av andra här på forumet som delade med sig när jag började med min lista =)

Vi har två listor, precis som MajaStina, en lugnare som kommer gå tyst under middagen. Den har vi faktiskt inte arbetat så mycket med alls... vi tänker att folk inte kommer lyssna så himla noga till den. Och så en som vi kör till festen, det är den vi lagt ned tid på att verkligen tänka ut vilken ordning allt ska komma o.s..v'

Här är de:

Lugnare till middag
    open.spotify.com/user/thecrazyest/playlist/2r...

Den till festen
    open.spotify.com/user/thecrazyest/playlist/4G...

Tack så jättemycket, kommer titta på dem båda två och inspireras!

Hoppas att ni får en helt underbar dag när det är dags!!

• JennyO
    teddy skrev 2012-07-18 18:59:20 följande:
    Har gjort en danslista jag me o tänkte dela med mig om någon är intresserad! :)

Sen å andra sidan gör de väl inte så mycket, tycker jag, om nån vill lägga till en låt eller så, men vi kommer nog ha en som e ansvarig...

Däncepartii-partii

Tittar gärna lite på er lista med =)
  • Nudax
    JennyO skrev 2012-07-18 20:49:41 följande:

Tack så jättemycket, kommer titta på dem båda två och inspireras!

Hoppas att ni får en helt underbar dag när det är dags!!

Det var så lite så, tack snälla! =)
  • teddy
    Nudax skrev 2012-07-18 22:09:55 följande:
    Det var så lite så, tack snälla! =)
    hahaha Nudax, slår man ihop din o min danslista har man VÄRSTA listan ska jag säga! :))
  • Nudax
    teddy skrev 2012-07-19 16:14:48 följande:
    hahaha Nudax, slår man ihop din o min danslista har man VÄRSTA listan ska jag säga! :))
    haha det kan jag tänka mig! Att kunna dela spotify-listor är något av det briljantaste som uppfunnits.
  • jeth

Ja det blir nog så vi gör oxå gömmer datorn el mobilen och kör i offline läge..kanske baren kan ha ansvar för musiken?!!

Vad snällt att ni delat era listor vi ska oxå sätta igång med att göra våra listor :) Det blir bra semesterpyssel det!

• sofi 88

Vi hade spotify och det var inga problem med att folk bytte. Mer än när min man började inse att folk inte gillade att dansa till all hans hårdrock, så då tog han bort några sånna låtar som vi hade i listan så det blev nästan bara min musik kvar :D Känns rätt gött att ha rätt för jag hade nämnligen upplyst honom om att folk inte dansar till metal....

• teddy
    sofi 88 skrev 2012-07-19 21:02:44 följande:
    Vi hade spotify och det var inga problem med att folk bytte. Mer än när min man började inse att folk inte gillade att dansa till all hans hårdrock, så då tog han bort några sånna låtar som vi hade i listan så det blev nästan bara min musik kvar :D Känns rätt gött att ha rätt för jag hade nämnligen upplyst honom om att folk inte dansar till metal....
    Hahaha
Svar på tråden Spotify