Spotify
Hej!
Vi har tänkt köra spotify som musik. Ni som använt det har det funkat bra eller har folk velat byta låt som det ofta blir på vanliga fester? Har ni haft nån som skött musiken? Eller har ni bara gjort en spellista som rullat på?!
Hej!
Vi har tänkt köra spotify som musik. Ni som använt det har det funkat bra eller har folk velat byta låt som det ofta blir på vanliga fester? Har ni haft nån som skött musiken? Eller har ni bara gjort en spellista som rullat på?!
Har gjort en danslista jag me o tänkte dela med mig om någon är intresserad! :)
Sen å andra sidan gör de väl inte så mycket, tycker jag, om nån vill lägga till en låt eller så, men vi kommer nog ha en som e ansvarig...
Däncepartii-partii
Tack så jättemycket, kommer titta på dem båda två och inspireras!
Hoppas att ni får en helt underbar dag när det är dags!!
Tack så jättemycket, kommer titta på dem båda två och inspireras!
Hoppas att ni får en helt underbar dag när det är dags!!
Ja det blir nog så vi gör oxå gömmer datorn el mobilen och kör i offline läge..kanske baren kan ha ansvar för musiken?!!
Vad snällt att ni delat era listor vi ska oxå sätta igång med att göra våra listor :) Det blir bra semesterpyssel det!
Vi hade spotify och det var inga problem med att folk bytte. Mer än när min man började inse att folk inte gillade att dansa till all hans hårdrock, så då tog han bort några sånna låtar som vi hade i listan så det blev nästan bara min musik kvar :D Känns rätt gött att ha rätt för jag hade nämnligen upplyst honom om att folk inte dansar till metal....