• blackopal

Dina inspirationsbilder för ditt bröllop!

Tänkte jag skulle starta en tråd där man kan lägga upp sina inspirationsbilder man har för sitt bröllop så att man får en känsla av hur det kommer se ut. =)
    Gärna bilder på detta:
    Din brudklänning (Helst på dig själv!)
    Dina accessoarer
    Dina skor
    Din bukett
    Din ring
    Ditt hår
    Mannens accessoarer (Slips, fluga, kravatt mm) 
    Brudföljets kläder om du har detta
    Plats för vigsel (Behöver bara vara en inspirations bild av hur du tänkt att det kommer se ut)
    Din tårta
    Andra inspriationsbilder på dukning mm 

Detta kanske kan hjälpa att man får se helhelen av en planering så man kan plocka inspiration av varandra.
    Hjälpas åt att lägga till/plocka bort vissa detaljer mm.
    Vi kanske inte borde lägga in för stora bilder om det nu blir många.
    Någon som är på? :)

• Svar på tråden Dina inspirationsbilder för ditt bröllop!
  • daniiel
    augustesen skrev 2012-05-19 15:45:08 följande:
    Haha ja men det är så det kan bli, skönt att någon tvingar en att tänka på annat ibland :)
    Det ser superbra ut och jag tänkte 3 vaser per bord och sen kommer vi ha blockljus från IKEA som vi placerar ut mellan vaserna.
    Tack så mycket för inspirationen och din hjälp, jag mailade precis en uppdaterad beställning till vår florist :)
    Det låter som att det kommer bli jättefint :) Hoppas ni blir nöjda! :)
  • Camilla837

Klänningen som mina brudtärnos ska ha. De ska vara i silver.

Frisyr

Våra inbjudningskort

Den brudbuketten vill jag ha

Den här väskan ska jag ha fast i cerise. Vi har cerise/ silver som tema.

Den här klänningen ska jag ha fast inte slöjan. Har beställt den men inte fått hem den än så därför ingen bild på mig.

Ett sådant godisbord ska vi ha

Den här klänningen. Har ingen bild då jag bär den eftersom den inte kommit hem än.

• teddy

Camilla837: härliga bilder! vi ska också ha cerise o silver som tema! plus då svart o vitt! :) o ett sånt där liknande godisbord tänker vi me ha! Jag själv ska ha cerisa skor o blommor, blivande mannen ska också ha cerisa skor o en cerise fickblomma! :)

• Camilla837
    teddy skrev 2012-05-20 17:07:58 följande:
    Camilla837: härliga bilder! vi ska också ha cerise o silver som tema! plus då svart o vitt! :) o ett sånt där liknande godisbord tänker vi me ha! Jag själv ska ha cerisa skor o blommor, blivande mannen ska också ha cerisa skor o en cerise fickblomma! :)
    Jag ska med ha cerisa skor, hittade ingen bild på dem. Vad roligt at than med ska ha cerisa skor. Var har ni hittat dom. Skulle gärna vilja att min blivande man med hade det. Fast tror aldrig jag lyckas få på honom det:)
  • teddy
    Camilla837 skrev 2012-05-20 18:17:09 följande:
    Jag ska med ha cerisa skor, hittade ingen bild på dem. Vad roligt at than med ska ha cerisa skor. Var har ni hittat dom. Skulle gärna vilja att min blivande man med hade det. Fast tror aldrig jag lyckas få på honom det:)
    Jag har försökt lägga in våra inspirationsbilder, men inte riktigt lyckats tyvärr... men jag ska göra ett försök igen senare nån gång, kanske får me mina skor då hehe! Hans skor e från h&m faktiskt! De hade versace som gästdesigner för ett tag sen o sålde då cerise-rosa herrskor som e så sjukt coola! Men jag vet att de tog slut rätt snabbt... Min blivande bara älskar sina rosa skor, haha! han ska förresten ha en cerise fluga me o de ska hans marskalkar också! :) mina tärnor ska nog ha svarta klänningar dock... me cerisa detaljer då! :) 
  • sabz
    Camilla837 skrev 2012-05-20 15:39:37 följande:
    Klänningen som mina brudtärnos ska ha. De ska vara i silver.

Den brudbuketten vill jag ha

Ååååhhhh vad fin den buketten är! Den hade jag velat ha men nu är det mindre än en vecka kvar så nu hinner jag inte ändra mig :(
  • Gwennie

Lite bilder från vårt bröllop och bilder som inspirerade oss under planeringen.

Den här bilden på det gröna hjärtat  och den medeltida kyrkan vi valde till vigseln blev grunden till alla dekorationer för vårt bröllop. Vi hade mycket mörkt trä som blandades med små vita blommor, gröna blad och små hjärtan. Kändes härligt somrigt och skirt :)

Svar på tråden Dina inspirationsbilder för ditt bröllop!