• blackopal

Dina inspirationsbilder för ditt bröllop!

Tänkte jag skulle starta en tråd där man kan lägga upp sina inspirationsbilder man har för sitt bröllop så att man får en känsla av hur det kommer se ut. =)
    Gärna bilder på detta:
    Din brudklänning (Helst på dig själv!)
    Dina accessoarer
    Dina skor
    Din bukett
    Din ring
    Ditt hår
    Mannens accessoarer (Slips, fluga, kravatt mm) 
    Brudföljets kläder om du har detta
    Plats för vigsel (Behöver bara vara en inspirations bild av hur du tänkt att det kommer se ut)
    Din tårta
    Andra inspriationsbilder på dukning mm 

Detta kanske kan hjälpa att man får se helhelen av en planering så man kan plocka inspiration av varandra.
    Hjälpas åt att lägga till/plocka bort vissa detaljer mm.
    Vi kanske inte borde lägga in för stora bilder om det nu blir många.
    Någon som är på? :)

• Svar på tråden Dina inspirationsbilder för ditt bröllop!
  • Fiifii

Här är min inspiration! Känns skönt nu när man suttit ner med sin blivande och kommit fram till detaljer och har en klar bild över allt! Blir lite lättare då, med beslut och inköp=) Vissa saker är redan klara, klänningen är beställd. Temat går i navy, silver/grått och vitt med lite inslag av vintage/lantligt!
  • Fiifii

Kan ju tillägga att brudgummen ska ha mörk kostym med vit skjorta, silvergrå väst och slips, och hans bestmans ska ha samma minus västen. Inga bilder än då vi ska gå och kolla/shoppa till fästmannen nu nästa vecka Glad

• afturelding

Några av våra inspirationsbilder:

• SingingFantacia

Min kommande vigselring.

Halsband jag gort till mina tärnor

Örhängen jag gjort till tärnorna

örhängen jag gjort till mig.

Jag med min klänning och löshår och tiara. Håret och sminkningen kommer att vara annorlunda.

Typ denna bukett men med

Dessa blommor

Tärnorna kommer ha mestadels dessa blommor men båda kommer att blandas lite i alla buketter.

Denna har jag för ögon och denna för hår 

Dröm tårtan men det lutar åt något sånt här.

Våra vatten flaskor

Våra glas

Våra tallrikar

Korg att lägga "ris" påsarna i
  • SingingFantacia
    NBFN skrev 2013-04-21 17:45:28 följande:
    Coola rosor! Och vad fiffigt med glasen!
    Tack =) Vi har färgtema regnbågen och lila. Så när jag fann rosorna blev jag förälskad =)
  • zigge123

Vilka härliga bilder.Får jag fråga vart du har köpt klänningen och de härliga örhängerna?  stormhelen skrev 2013-04-07 01:12:33 följande:Här kommer mina bilder, de första två är främst sådant som är klappart och klart! (blommorna är dock insperation), de undre är dock insperation....   Färdigt (förutom blommorna)  

• zigge123

oj, min citering verkade inte fungera.Stormhelen ...får jag fråga vart du köpt den fina klänningen och de underbara örhängerna?   stormhelen skrev 2013-04-07 01:12:33 följande:Här kommer mina bilder, de första två är främst sådant som är klappart och klart! (blommorna är dock insperation), de undre är dock insperation....   Färdigt (förutom blommorna) insperation....  

• jeanettejohansson

Vi kör klassiskt i ett fint tält :) Mycket champange och djupröda rosor precis som när han friade. Ringen blir en solitär ca 0.5 ct (diamant köpt separat). Sambon har en skräddarsydd frack som endast är ett år gammal så den ska han bära. Han är 2 meter lång och bredaxlad och jag liten och 160 cm så jag ska bära skyhöga klackar :)
  • NBFN
    SingingFantacia skrev 2013-04-21 18:05:08 följande:
    Tack =) Vi har färgtema regnbågen och lila. Så när jag fann rosorna blev jag förälskad =)
    Och din ring, fantastisk! Ska din w2b ha en likadan ring? :)
  • SingingFantacia
    NBFN skrev 2013-04-22 13:48:46 följande:
    Och din ring, fantastisk! Ska din w2b ha en likadan ring? :)
    Tack =) Jag fullkomligt älskar den. Nä hon kan bara ha en ring i jobbet då hon klämmer sig annars så hon graverar in ett datum till.
  • Modify

Tårtor

Smycken till mina öron - töjda till 35 mm

Blommor

Ser lite för mycket ut som en fotboll tyvärr...

• amerika
    Modify skrev 2013-08-12 17:09:27 följande:

Tårtor Flört

Kan man ana ett visst spök-Halloween-goth-tema? Tungan ute
  • Modify
    amerika skrev 2013-08-12 17:42:29 följande:
    Kan man ana ett visst spök-Halloween-goth-tema? Tungan ute
    En liten aning
Svar på tråden Dina inspirationsbilder för ditt bröllop!