passar det här sminket till min klänning?
Jag vill ha lite annorlunda sminkning än en vanlig brudmake. nåt som står ut lite.
hittade en jätte snygg bild på en makeup jag skulle vilja ha, men passar den ihop med min klänning??
Jag vill ha lite annorlunda sminkning än en vanlig brudmake. nåt som står ut lite.
hittade en jätte snygg bild på en makeup jag skulle vilja ha, men passar den ihop med min klänning??
kommer även ha ett pannsmycke till
Superfin sminkning och tycker absolut de fungerar med klänningen :)
Tycker jag också! Kanonfint!
Jättefint!
Å Linda Hallberg är så vansinnigt duktig på vackra sminkningar! När jag blir rik ska jag anställa henne!
Jag tyckte inte det passade med klänningen och pannsmycket. Blir lite för mycket för mig.
Men var för sig var det jättefint.
Jag skulle nog inte heller valt den klänningen med det sminket och pannsmycket. Det känns lite kaka på kaka faktiskt. Sminket, utan de där "plopparna" skulle nog dock funka bra och kunna bli väldigt fint :) Du kanske skulle satsa på ett par skor som matchar färgen på ögonskuggan :)
Det känns lite älvalikt - fairytail för mig.
Om det är looken du är ute efter så kör på det.
Men fundera länge på om du tror att du kommer att gilla fotona om 15 år också eller om du kommer riskera att se tillbaka och fundera "hur f-n tänkte jag där egentligen"
jag älskar glitter, därför föll jag för klänningen direkt! just nu är den hos sömmerskan, då ni ser att den är en aning för lång för mig. pannsmycket är gjort av Kerstin på kronbruden efter min klänning.
ska fundera lite på det där med sminket men jag tycker ändå det vore super häftigt :)
eller nåt sånt här