passar det här sminket till min klänning?
Jag vill ha lite annorlunda sminkning än en vanlig brudmake. nåt som står ut lite.
hittade en jätte snygg bild på en makeup jag skulle vilja ha, men passar den ihop med min klänning??
Jag vill ha lite annorlunda sminkning än en vanlig brudmake. nåt som står ut lite.
hittade en jätte snygg bild på en makeup jag skulle vilja ha, men passar den ihop med min klänning??
Sminkningen är jätte vacker och klänningen är väldigt vacker. Dock tycker jag inte att det passar i hop och pannsmycket på det. Den senaste bilden känns jätterätt till klänningen. Helt rätt färger. Kör på det!
Senaste sminket tror Jag passar jättebra. Fast jag skulle ta bort prickarna:)
Tycker du ska köpa på det som känns rätt för dig. Och jag tror inte heller att du kommer att "ångra dig" om 20 år. Det tror jag nog att alla kommer att göra mer eller mindre då dagens mode knappast kommer att vara detsamma då som nu. Kör på det som känns bäst för dig. Gillar att du vågar gå lite mot strömmen.
Ser ut dom om du har ett " Under the sea" tema! :)
Sminket eller pannsmycket, tycker båda blir för mycket. Vill du nödvändigt ha pannsmycket så skulle jag råda att du väljer en mer diskret sminkning. Hade själv valt sminkningen över pannsmycket dock.
Linda är en duktig makeupartist så om du ska köra på den blå sminkningen så hoppas jag att du hittar någon som kan göra det så att det blir bra. Annars kan det hela nog sluta med att se ut som en blåblaffig 80-tals sminkning...... Färgerna på den senare sminkningen passar mer "dina färger"......
själv så hade jag valt den senaste sminkningen med tanke på att klänningen är så "utsmyckad" som den är.. personligen tycker jag det blir för mycket annars. Den första sminkningen och pannsmycket hade passat till en mycket enklare klänning. Annars så tar det ut varandra tycker jag iaf.
Jag missade helt pannsmycken..håller med dom andra att det blir nog lite kaka på kaka. Tycker att andra sminkningen var supersnygg också och jag skulle nog rösta på den istället :)
Hur som kommer du garaterat vara supersnygg på din dag :)
mina åsikter är att med första sminkningen och pan smycket kan det bli lite mycket kaka på kaka. den andra tycker jag är bättre eftersom dte är så mycket kaarktär i pansmycket och jag tror inte du vill minska det.
röstar på andra sminkningen. Håller med om att det blir mycket maskerad över den andra sminkningen :)
Jag tycker båda sminkningarna är väldigt vackra och annorlunda, nr2 är ju ett lite mer säkert kort ,
men nr1 är också väldigt fin o skulle nog funka bra om du skippade det mesta av prickarna som någon tidigare skrev.
Var har du hittat de fina bilderna? Fanns det fler liknande? Mycket nyfiken