• daniiel

Visa DIN brudklänning! :D

Jag vet att det finns trådar där det visas upp klänningar. Det finns också en tråd där man visar upp sig som brud. Jag skulle vilja att denna tråden var ett mellanting. I brudklänninstrådarna är det många som visar upp modellbilder med klänningar och skriver "Jag ska ha denna klänningen." och det är ju jätteroligt visserligen, men jag tycker det är roligare med bilder där personen i fråga bär klänningen.

Nu vill jag se dig i din klänning! Solig

Oavsett om du redan är gift eller ska gifta dig. Oavsett om den är köpt i brudbutik, på blocket, på HM eller beställd från Kina, ja eller om den är vit, röd, rosa eller någon annan färg. Jag hoppas att ni vill visa upp er i er underbara brudklänning Skrattande

Jag är redan gift sedan ett tag tillbaka och såhär såg jag ut i min, Kinaköpta, brudklänning.

Nu hoppas jag som sagt att du vill visa dig i din! GladTRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2012-03-20 12:44
    Påpekar igen att du ska bära klänningen (ha den på dig) på bilden/bilderna som du lägger in här! :)

I annat fall hänvisar jag till de andra "brudklänningstrådarna" som finns.

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2012-09-26 17:58
    Jag påminner om något som många redan skrivit:

Snälla - när ni citerar inlägg.
    -Plocka bort bilderna från inlägget ni citerar (markera och ta bort)
    -Alternativt, förminska bilderna (Markera och dra i ena hörnet)

Om ni inte kan göra något av ovanstående saker så skriv personens nick i fet-text i början av inlägget istället så slipper det bli så rörigt.
  • Svar på tråden Visa DIN brudklänning! :D
  • Annica70

Åh vilka fina klänningar alla har..Hoppas min kommer snart och att den är lika fin

• Camilla01
    Anaa skrev 2013-04-18 12:17:39 följande:
    Camilla01 och a ring on my finger- Tack så mycket:) Klänningen är en Altier Diagonal Fane.

Får man fråga vad den kosta och var du handla den.
    Med vänliga hälsningar Camilla 
  • iser

Tomazine: Vilken vacker klänning! Jag tycker att det är sperfint med slöjan Verkligen hur vackert som.

• thomazine

Tack fina ni för era snälla ord! Får intala mig att det är en dålig kamera <3

• Bexsar92

Fina klänningar ni alla har! Så avis! Vill också bli förlovad, så jag får anledning att välja ut en klänning :P Tills dess, får jag sitta här o få lite inspiration. Finns ju verkligen en hel djungel av alla möjlig modeller på bröllopsklänningar! :O :D

• Juli2013

Min klänning skulle ha kommit v 17 men har inte levererats ännu så nu är jag förväntansfull! Snart kommer min spetsdröm.. wee! :)

• stormhelen
    Juli2013 skrev 2013-04-28 18:40:21 följande:
    Min klänning skulle ha kommit v 17 men har inte levererats ännu så nu är jag förväntansfull! Snart kommer min spetsdröm.. wee! :)

Min skulle också ha kommit senast denna vecka, men har ännu inte kommit. Ska ringa till butiken jag köpte klänningen i på tisdag och fråga hur det går med den...

Längtar sååååååå mycket. Jag har väntat på den sedan mitten av december.

• fayefaye

Här är min klänning! Provade den idag, helt kär! Inte riktigt färdig, ska fållas i kanterna och fixas lite mer med underkjolen innan den är helt klar.

• annapia
    fayefaye skrev 2013-04-29 01:48:17 följande:
    Här är min klänning! Provade den idag, helt kär! Inte riktigt färdig, ska fållas i kanterna och fixas lite mer med underkjolen innan den är helt klar.

Sitter jättesnyggt på dig! Förstår att du är helt förälskad i den.
  • Harrysally

Jag valde en annan klänning från början (som jag även visat i denna tråd) men jag fick kalla fötter och lyckades byta till denna klänning. Nu känns det bättre i magen. Jag hade inte trott att det skulle vara så svårt att bestämma klänning :)

Svar på tråden Visa DIN brudklänning! :D