• daniiel

Visa DIN brudklänning! :D

Jag vet att det finns trådar där det visas upp klänningar. Det finns också en tråd där man visar upp sig som brud. Jag skulle vilja att denna tråden var ett mellanting. I brudklänninstrådarna är det många som visar upp modellbilder med klänningar och skriver "Jag ska ha denna klänningen." och det är ju jätteroligt visserligen, men jag tycker det är roligare med bilder där personen i fråga bär klänningen.

Nu vill jag se dig i din klänning! Solig

Oavsett om du redan är gift eller ska gifta dig. Oavsett om den är köpt i brudbutik, på blocket, på HM eller beställd från Kina, ja eller om den är vit, röd, rosa eller någon annan färg. Jag hoppas att ni vill visa upp er i er underbara brudklänning Skrattande

Jag är redan gift sedan ett tag tillbaka och såhär såg jag ut i min, Kinaköpta, brudklänning.

Nu hoppas jag som sagt att du vill visa dig i din! GladTRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2012-03-20 12:44
    Påpekar igen att du ska bära klänningen (ha den på dig) på bilden/bilderna som du lägger in här! :)

I annat fall hänvisar jag till de andra "brudklänningstrådarna" som finns.

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2012-09-26 17:58
    Jag påminner om något som många redan skrivit:

Snälla - när ni citerar inlägg.
    -Plocka bort bilderna från inlägget ni citerar (markera och ta bort)
    -Alternativt, förminska bilderna (Markera och dra i ena hörnet)

Om ni inte kan göra något av ovanstående saker så skriv personens nick i fet-text i början av inlägget istället så slipper det bli så rörigt.
  • Svar på tråden Visa DIN brudklänning! :D
  • Grundell

Super fin klänning förstår att du är nöjd.MariaochDaniel skrev 2013-05-14 10:03:26 följande:Min fina klänning! Är så nöjd med allt, klänning, bolero, skor och smycken....Längtar sååå tills jag får bära den 15 juni. =)

• karamell
    Ela skrev 2013-05-14 10:24:28 följande:
    Tack! Jaa nu satt den riktigt bra :D
    Riktigt snygg! Sitter som en smäck!
  • MariaochDaniel
    Grundell skrev 2013-05-14 12:30:57 följande:
    Super fin klänning förstår att du är nöjd.MariaochDaniel skrev 2013-05-14 10:03:26 följande:Min fina klänning! Är så nöjd med allt, klänning, bolero, skor och smycken....Längtar sååå tills jag får bära den 15 juni. =)
    Tackar =)
  • MariaochDaniel
    Hannis23 skrev 2013-05-13 18:40:00 följande:

Beställde från Landy, och tänkte ha en svart spetsbolero till Skrattande Längtar tills jag får ha den i augusti!
    Sjukt fin klänning!
  • Teresa L

Lite avundsjuk blir jag allt när jag ser hur smala och fina alla är... :P Har en annan superfin måttsydd klänning som jag skulle haft, men det bidde inte så. :( 

• Chicita
    Teresa L skrev 2013-05-14 15:00:55 följande:
    Lite avundsjuk blir jag allt när jag ser hur smala och fina alla är... :P Har en annan superfin måttsydd klänning som jag skulle haft, men det bidde inte så. :( 
    Det finns nog många som är avundsjuka på din mage (eller innehållet i den rättare sagt Tungan ute
    Man vill alltid ha det man inte har... 
  • Kaffegrus
    Teresa L skrev 2013-05-14 15:00:55 följande:
    Din mage var oerhört vacker Och det samma var glädjen i ditt ansikte. 
  • Gissi
    Ela skrev 2013-05-14 10:16:03 följande:
    Provat igen o snörat ordentligt, känns jättebra!

Du har verkligen hittat den perfekta klänningen! Den passar dig jättebra! Glad
Svar på tråden Visa DIN brudklänning! :D