• daniiel

Visa DIN brudklänning! :D

Jag vet att det finns trådar där det visas upp klänningar. Det finns också en tråd där man visar upp sig som brud. Jag skulle vilja att denna tråden var ett mellanting. I brudklänninstrådarna är det många som visar upp modellbilder med klänningar och skriver "Jag ska ha denna klänningen." och det är ju jätteroligt visserligen, men jag tycker det är roligare med bilder där personen i fråga bär klänningen.

Nu vill jag se dig i din klänning! Solig

Oavsett om du redan är gift eller ska gifta dig. Oavsett om den är köpt i brudbutik, på blocket, på HM eller beställd från Kina, ja eller om den är vit, röd, rosa eller någon annan färg. Jag hoppas att ni vill visa upp er i er underbara brudklänning Skrattande

Jag är redan gift sedan ett tag tillbaka och såhär såg jag ut i min, Kinaköpta, brudklänning.

Nu hoppas jag som sagt att du vill visa dig i din! GladTRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2012-03-20 12:44
    Påpekar igen att du ska bära klänningen (ha den på dig) på bilden/bilderna som du lägger in här! :)

I annat fall hänvisar jag till de andra "brudklänningstrådarna" som finns.

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2012-09-26 17:58
    Jag påminner om något som många redan skrivit:

Snälla - när ni citerar inlägg.
    -Plocka bort bilderna från inlägget ni citerar (markera och ta bort)
    -Alternativt, förminska bilderna (Markera och dra i ena hörnet)

Om ni inte kan göra något av ovanstående saker så skriv personens nick i fet-text i början av inlägget istället så slipper det bli så rörigt.
  • Svar på tråden Visa DIN brudklänning! :D
  • majflicka

Annary: En klänning helt i min smak! Enkel och  elegant. Jättefin. Ångrar jag inte tittade på Teklas klänningar innan mitt bröllop, sett flera vackra från de.

• caroline montelius

Min fina klänning från Gdansk, och min mans fina kostym som vi lät sy upp I Thailand. 

Fotograf Erik Malmquist, Lund. 
  • millemill
    caroline montelius skrev 2012-09-12 13:42:30 följande:
    Min fina klänning från Gdansk, och min mans fina kostym som vi lät sy upp I Thailand. 

Ännu en klänning jag gillar, superfin!
  • Sarus
    Minuz skrev 2012-09-12 12:14:17 följande:
    Vad vacker du var!
    millemill skrev 2012-09-12 13:22:24 följande:
    Åh vilken fiin klänning! :)
    tack :)

Finns ju så många fina klänningar i denna tråden att man önskar att man bara skulle kunna få gå och prova en massa till ;)
  • millemill
    Sarus skrev 2012-09-12 16:34:03 följande:
    millemill skrev 2012-09-12 13:22:24 följande:
    Åh vilken fiin klänning! :)
    tack :)

Finns ju så många fina klänningar i denna tråden att man önskar att man bara skulle kunna få gå och prova en massa till ;)
    Ja jag skulle kunna ha ett bröllop varje månad! ;)
  • Goabullen
    Annary skrev 2012-09-11 18:22:06 följande:

Foto: Lotta Gyllensten, Malmö
    Åh va fin du var! Superfin klänning! Gillar hur den ser ut bak!
  • Juli2013

Åhh vilken fin klänning! Den gillar jag verkligen! Är den "färdigköpt" eller uppsydd? Den är verklligen i min smak

Vad spännande att ni sytt upp kostymen i Thailand, jag och min blivande ska semestra i Bangkok och Phuket i oktober och funderar i samma banor! Man funderar ju en del på det är värt det, pris- och kvalitetsmässigt, om det tar lång tid (mycket provningar osv) - vi vill ju inte att hela semestern ska tillbringas hos skräddaren.

Vore jättekul om du ville berätta mer om era erfarenheter! ! Blir det mycket billigare i slutändan? Är ni nöjda med kvalitet och passform? Var det lätt att hitta en bra skräddare..?
    Stort tack på förhand!

• daniiel
    Sarus skrev 2012-09-12 16:34:03 följande:
    millemill skrev 2012-09-12 17:21:55 följande:
    Ja jag skulle kunna ha ett bröllop varje månad! ;)
    Oh, även jag skriver under på det! Kanske inte varje månad, men en gång om året åtminstone ;P haha
  • Hockeytjejen

vilken underbarklänning! ni är super fina båda två.
  • Annary

Goabullen: Tack! :) Jag var så nöjd med klänningen. Den var så lätt och fluffig också och funkade att dansa vilt hela natten lång i den. Är särskilt nöjd med tanke på att jag fick bege mig ut på jakt efter klänning endast två veckor innan bröllopet och hittade denna. 

Svar på tråden Visa DIN brudklänning! :D