• daniiel

Visa DIN brudklänning! :D

Jag vet att det finns trådar där det visas upp klänningar. Det finns också en tråd där man visar upp sig som brud. Jag skulle vilja att denna tråden var ett mellanting. I brudklänninstrådarna är det många som visar upp modellbilder med klänningar och skriver "Jag ska ha denna klänningen." och det är ju jätteroligt visserligen, men jag tycker det är roligare med bilder där personen i fråga bär klänningen.

Nu vill jag se dig i din klänning! Solig

Oavsett om du redan är gift eller ska gifta dig. Oavsett om den är köpt i brudbutik, på blocket, på HM eller beställd från Kina, ja eller om den är vit, röd, rosa eller någon annan färg. Jag hoppas att ni vill visa upp er i er underbara brudklänning Skrattande

Jag är redan gift sedan ett tag tillbaka och såhär såg jag ut i min, Kinaköpta, brudklänning.

Nu hoppas jag som sagt att du vill visa dig i din! GladTRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2012-03-20 12:44
    Påpekar igen att du ska bära klänningen (ha den på dig) på bilden/bilderna som du lägger in här! :)

I annat fall hänvisar jag till de andra "brudklänningstrådarna" som finns.

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2012-09-26 17:58
    Jag påminner om något som många redan skrivit:

Snälla - när ni citerar inlägg.
    -Plocka bort bilderna från inlägget ni citerar (markera och ta bort)
    -Alternativt, förminska bilderna (Markera och dra i ena hörnet)

Om ni inte kan göra något av ovanstående saker så skriv personens nick i fet-text i början av inlägget istället så slipper det bli så rörigt.
  • Svar på tråden Visa DIN brudklänning! :D
  • anette83

kramen: Tack!
    Slöjan  köpte jag på Palm Design i Malmö. Dock var den specialbeställd av en annan brud men slöjan kom inte i tid så hon som egentligen skulle haft den fick en annan och då hade jag turen att få köpa denna Glad

• kramen
    anette83 skrev 2012-09-10 09:50:30 följande:
    kramen: Tack!
    Slöjan  köpte jag på Palm Design i Malmö. Dock var den specialbeställd av en annan brud men slöjan kom inte i tid så hon som egentligen skulle haft den fick en annan och då hade jag turen att få köpa denna Glad
    okej tack:) vet du var det är för märke på den ?
  • anette83
    kramen skrev 2012-09-10 10:48:31 följande:
    okej tack:) vet du var det är för märke på den ?
    Ingen aning tyvärr...
  • kramen
    anette83 skrev 2012-09-10 11:09:48 följande:
    Ingen aning tyvärr...
    okej , jättefin är den ! Hör av dig om fdu har funderat på att sälja den :) kram!
  • Goabullen
    liminka skrev 2012-09-05 14:27:57 följande:
    Åh så fantastiskt fin!
    Tack liminka - gulligt av dig!
  • madd4you

Släp pa den 1:a klänningen

Blir galen....älskar verkligen bada klänningarna....HJÄLP!!!!
  • madd4you

Vill bara tillägga att bada klänningarna är i storlek 40, och jag är typ en 34-36, sa dom är lite stora, men iaf. Befinner mig i Barcelona och provar klänningar därav att jag inte kan fa med vissa bokstÄver...

Svar på tråden Visa DIN brudklänning! :D